Вверх
Мобильная версия

Ляшко хочет лишить пенсионеров руководящих должностей

Ляшко хочет лишить пенсионеров руководящих должностей
Олег Ляшко
09:37 Пт, 19 Апрель 2013 Телеграф
Фото: ukrafoto.com

Олег Ляшко зарегистрировал в ВР Украины законопроекты, запрещающие пенсионерам находиться на госслужбе, а также избираться нардепами.

Предлагается внести изменения в Закон Украины "О выборах народных депутатов Украины", установив запрет на избрание пенсионеров народными депутатами Украины и в Закон Украины "О государственной службе" относительно пребывания на государственной службе только до достижения пенсионного возраста.

По словам Олега Ляшко, запрет пенсионерам управлять государством приведет к радикальной ротации элит. При этом он отметил, что в результате принятия этих документов у одаренной молодежи появится шанс занять руководящие должности в Украине.

"Действующий состав Верховной Рады Украины VII созыва является ярким свидетельством большого количества политиков, которые имеют деформированное и заангажированное сознание. Их время уже давно прошло. Пришла пора освободить места для активной и перспективной молодежи. Именно поэтому, представители "политической элиты", которые достигли пенсионного возраста, не должны избираться народными депутатами Украины, а должны освободить путь для одаренной молодежи", - говорится в тексте наработанных депутатом изменений в закон о выборах народных депутатов Украины.

Кроме того, Олег Ляшко зарегистрировал в парламенте изменения в закон "О государственной службе", в частности законопроектом предусмотрено пребывание лиц на государственной службе только до достижения пенсионного возраста.

"Рынок труда сам по себе не создает гарантий осуществления права на труд, особенно для молодежи... Нормы действующего Закона Украины "О государственной службе", которые позволяют чиновнику оставаться на государственной службе и после достижения им пенсионного возраста, создают дополнительные препятствия в реализации прав молодежи на получение рабочего места в органах государственной власти", - сказал Олег Ляшко.

"Пенсионерам не место во власти. Их время давно прошло. Нужно освободить место для молодого поколения со свежим умом и здравым смыслом. Пусть десятки тысяч госчиновников внуков нянчат, а не проедают даром деньги простых украинцев. Эти люди живут в "совке" и возвращают наше государство на много лет назад. Пора радикально изменить ситуацию и привести к власти молодежь", - отметил О.Ляшко.

Олег Ляшко напомнил, что на сегодняшний день, подавляющее большинство чиновников - люди пенсионного возраста. В частности, пенсионерами на высших государственных должностях является - президент Виктор Янукович, премьер-министр Украины Николай Азаров, министр здравоохранения Раиса Богатырева, председатель Верховной Рады Владимир Рыбак, председатель Комитета Верховной Рады Украины по вопросам аграрной политики и земельных отношений (Партия регионов) Григорий Калетник, глава Комитета Верховной Рады Украины по вопросам предпринимательства, регуляторной и антимонопольной политики ("Батькивщина") Александра Кужель, председатель Комитета Верховной Рады Украины по вопросам социальной политики и труда (Компартия) Петр Цыбенко, председатель Специальной контрольной комиссии Верховной Рады Украины по вопросам приватизации (Компартия) Евгений Мармазов и другие.

Новости в одном приложении: "Телеграф (Android, iOS)" - читать удобнее!
загрузка...
Добавить комментарий

*

Перед написанием комментария ознакомьтесь с правилами.
26 Комментариев
  • Кіра 25.04.2013 09:18

    Ляшко у своєму репертуарі. Як на мене то критерієм відбору до політичної діяльності в Україні далеко не вік має свою прерогативу! Не розумію за якими критеріями там сам пан Ляшко! Мабуть як "розрядочка" від політичних напружень! Але ж це не цирк!!! Така серйозна справа має належати саме досвідченим людям, із знанням усіх тонкощей, які саме з віком і накопичуються!

    Нравится 2165 Не нравится 0
  • Юра 23.04.2013 12:19

    О да, давайте повибираємо усіх депутатів подібних до Ляшка, і на державних посадах буде недосвідчена молодь, от тоді порядок в країні одразу настане. При чому тут вік ? Головне -досвід, розум та талант організації.

    Нравится 2165 Не нравится 0
  • віктор 21.04.2013 21:31

    Якщо людина професіонал , має здоров'я та бажання працювати то про які вікові обмеження йде мова ?

    Нравится 2165 Не нравится 0
  • Володимир 21.04.2013 16:50

    Вік, це не показник для керівника, який може грамотно і чітко організувати роботу свого колективу.

    Нравится 2165 Не нравится 0
  • Людмила 21.04.2013 16:19

    Ну якщо на важливі державні пости приходитиме така неординарна молодь як Ляшко, то результат, звичайно, не примусить на себе чекати ))) Пан Ляшко як завжди, відрізняється своєю неоднозначною оригінальністю і недалекоглядністю...

    Нравится 2165 Не нравится 0
  • Таня 21.04.2013 07:43

    Головне результат у роботі кожної людини,просто потрібно збільшити кількість робочих місць,а люди похилого віку опитні, більш досвідчені у своїй справі і якщо людина ще може працювати, то чому б і ні?...

    Нравится 2165 Не нравится 0
  • КНОПКА 20.04.2013 21:44

    Ну яку б іще дурість міг зареєструвати такий "екстраординарний" персонаж, як Ляшко! Він хоча й молодий, але на великі рішення не здатний, тому й вирішив прибрати з горизонту серйозних досвідчених конкурентів. Тільки наврядче комусь з депутатів спаде на думку підтримати таку відверту єресь. Шановний Олеже, не смішіть народ і не давайте завих приводіть 95-му кварталу!

    Нравится 2165 Не нравится 0
  • Віолетта 20.04.2013 19:10

    Пенсіонери - це досвідчені люди, які побачили багато на своєму життєвому шляху. Вони завжди приймуть правильне рішення та дадуть хорошу пораду. Тому забороняти їм працювати у державних службах - не зовсім правильне рішення!

    Нравится 2165 Не нравится 0
  • Anna 19.04.2013 21:44

    Пенсіон? я б так не сказала, адже саме досвідчені можуть бути гарними керівниками. Треба об'єктивно підходити до даного питання. Давайте будемо судити по тому хто на що здатний, а не тикати пальцями на вік. Є такі "пенсіонери", які можуть ще переплюнути молодика!!!

    Нравится 2165 Не нравится 0
  • Ольга 19.04.2013 21:22

    Вікове ділення - дискременація. Молодість не вада, так само як літній вік. Професіоналізм він має бути за основу. Столиця вже мала "молоду команду..."

    Нравится 2165 Не нравится 1
  • Галина 19.04.2013 20:32

    Не хочу сказати нічого поганого, але не доведи Господь, щоб державою керувала така молодь як Ляшко. Він у Верховній Раді виконує роль придворного шута. А робота не залежить від віку, а від бажання, вміння, розумових здібностей. Пане Ляшко, беріть свої вила і йдіть їх краще застосовувати за давніми селянськими звичаями - на полі, може там ви принесете більше користі.

    Нравится 2165 Не нравится 0
  • Саня 19.04.2013 19:56

    Згодна! Саме головне результат, а результат може бути і від молодих і від людей похилого віку, які мають величезний досвід роботи. Тому, немає нічого поганого щоб люди похилого віку працювали і ще навчали такого досвіду молодь!!!

    Нравится 2165 Не нравится 0
  • Аня Лукашенко 19.04.2013 19:09

    та яка різниця молоді чи старі політики у ВРУ?? головне, щоб ефективно працювали!А це якраз 45-50-60-річні навчені досвідом міцні люди з ще радянським досвідом. Нам потрібні професіонали і навчені досвідом люди, здорові люди, здатні працювати з віддачею. Не треба дивитися молодий чи старий. Треба дивитися: здоровий, є бажання працювати - йдіть в ВРУ. Якщо молоді, амбітні - вони будуть прагнути рости, просуватися за посадою і досягнуть в кінці кінців того, чого прагнуть

    Нравится 2165 Не нравится 0
  • Валентина Олександрівна 19.04.2013 17:23

    Мені здається, що потрібно вибирати в депутати залежно від компетенції та того, що вони можуть зробити для УкраІни , не дивлячись на вік. Тому що, на мою думку, є багато хороший депутатів пенсіонерів, які мають бути в ВРУ

    Нравится 2165 Не нравится 0
  • lola 19.04.2013 15:41

    Багато молоді не настільки компетентрі як старші люди. Якщо приймуть до уваги цей законопроект, то, на мою думку, це буде неправильно.

    Нравится 2165 Не нравится 0
  • Наталі 19.04.2013 15:28

    Ляшко це не депутат, а цирк ходячий! Завжди якісь коники викидає, не знає як ще до себе увагу привернути! Його ж ніхто всерйоз не сприймає! Реєструє якісь міфічні законопроекти, потім сам за них голосує.

    Нравится 2165 Не нравится 0
  • Василь Петрович 19.04.2013 15:17

    Программа репрессии сильных и опытных уже зарегистрирована и ждёт вердикта.
    А дальше - что делать будете, Свистки не опытные! Что ж вы нарулите то без мудрой команды? Хотите сказать, что пора дать дорогу энергичным , которые пороха не нюхали? Я вас умоляю.

    Нравится 2165 Не нравится 0
  • Василь Петрович 19.04.2013 14:11

    Деформована та заангожована свідомість у того, хто зареєстрував такий проект.
    Якби молодь знала, а старість могла. Тож , треба молоді вчитися та робити те, чому вчать їх досвідчені керівники, а не лізти поперед батька у пекло.
    Зруйнувати до підмурку вже намагалися, але побудувати щось треба мати клепку в голові.

    Нравится 2165 Не нравится 0
  • Наталія 19.04.2013 14:05

    "Пенсионерам не место во власти. Их время давно прошло." - шановний, як ви взагалі можете так говорити, на вашу думку пенсіонери - це, що втрачене покоління, яке крім доглядання внуків більше ні нащо не спроможне, я правильно зрозуміла. Скажу вам так - це мудрі, досвідчені люди, які прожили життя, знають історію, знають усі промахи попередників, і які мають достатній досвід, для нововедень та покращення у нашій країні. Візьміть для прикладу Григорія Калетніка - ректор, який створив свій університет, так, що всі інші можуть тільки позаздрити, а скільки у нього нових планів, ідей, які він поступово вводить в реальність. А у вас як у молодшого покоління, які ідеї, крім того що "списати" пенсіонерів на задні план, сховати їх у тінь? Молодь це добре, але знань у них не достатньо, тому вони мають брати з когось приклад, від когось навчатись та набератись досвіду, для того щоб стати правильним керівниками країни.

    Нравится 2165 Не нравится 0
  • Мікс 19.04.2013 13:30

    Якщо керівник , професіонал своєї справи, має великий життєвий досвід, то він має право працювати на посаді і після досягнення пенсійного віку. Молодим людям треба ще багато вчитися, щоб досягти того високого рівня, на якому перебувають деякі політики, високо посадовці та народні обранці.

    Нравится 2165 Не нравится 0
  • Маша 19.04.2013 11:57

    А мені здається, що байдуже який у тебе вік, головне, щоб людина була професіоналом своєї справи і була вмілим управлінцем, а скільки їй років - це не так суттєво. Ви подивіться скільки політиків в європейських країнах пенсійного віку. І що в цьому поганого?! Хіба вони гірше нас живуть

    Нравится 2165 Не нравится 0
  • Хелена Новицкая 19.04.2013 11:33

    Талановитість та високий потенціал це - добре, але для того, щоб керувати країною, треба мати досвід не тільки життєвий, а й досвіт роботи з людьми на усіх сходинках кар’єрного росту.
    У всі часи рада старійшин включала в себе зрілих та досвідчених людей, за плячими яких є великий досвід, загартування та мудрість. А молоді нехай вчаться, прийде і їх час!

    Нравится 2165 Не нравится 0
  • Анна Котовська 19.04.2013 10:51

    Шановни пане Ляшко, ви висловили свою думку, щодо змін у законі, тільки тому, що бачите в цих людях, яких ви нижче вказали, дійсно сильних, мудрих Ваших конкурентів? Чи може Ви дійсно турбуєтесь про молодше покоління? Особисто я хочу сказати, що такі люди як Григорій Калетник - потрібні країні, це авторитетний, мудрий ректор, сильний політик, людина яка може та знає як вивести нашу країну на новий рівень - рівень покращень, нових досягнень та процвітання.

    Нравится 2165 Не нравится 0
  • тикитак 19.04.2013 10:00

    здравый смысл у тягнивсра*а?

    Нравится 2165 Не нравится 0
  • Гоцман 19.04.2013 09:59

    Ну педя и балбес.Он не знает сумму пенсии и не там ищет талантливую молодеж

    Нравится 2165 Не нравится 0
  • СОСИХЕР 19.04.2013 09:49

    БРАВО, ОЛЕГ !!!!!

    Нравится 2165 Не нравится 0