Tesla хоче відмовитися від важеля перемикання передач
- Дата публікації
- Автор
У компанії хочуть змінити звичні органи управління.
У компанії мають намір змінити звичні органи управління: вивести на нижню спицю рульового колеса сенсорний пульт вибору режимів руху і замінити аналогові кнопки тачпадом.
Компанія Tesla запатентувала інноваційне кермо, який поєднує в собі функції управління автоматичною трансмісією.
Про це повідомляє портал Motor.ru.
"Американський виробник має намір змінити звичні органи управління: вивести на нижню спицю рульового колеса сенсорний пульт вибору режимів руху і замінити аналогові кнопки тачпадом", - йдеться в повідомленні.
Відзначається, що в описі до заявки Tesla в американському патентному відомстві сказано, що в нижній частині рульового колеса планується розмістити підсвічені індикатори включення режимів паркування, заднього ходу, нейтральній передачі або руху.
Така конфігурація дозволить повністю відмовитися від селектора трансмісії. Використання тачпадів з можливістю скролінгу дозволить водієві керувати мультимедіасистемою, активувати систему автопілота або включити функцію розпізнавання голосу, ґрунтуючись на тактильних відчуттях.
Tesla вважає, що сенсорні панелі більш варіативні, ніж "фізичні" кнопки, тому водій зможе інтуїтивно відрегулювати всі необхідні параметри, не відриваючи погляд від дороги, а руки від керма. Як приклад Tesla розмістила алгоритм можливого налаштування тачпадів та комбінації дій, які активують найпопулярніші команди, такі як зміна хвилі радіо і гучності, активація гучного зв'язку, відключення мікрофона або вибір контактів у телефонній книзі.
Volkswagen у 2019 році зберіг лідерство на світовому авторинкуЯкщо патент Tesla знайде застосування в серійних електромобілях, то аналогові перемикачі стануть дивиною: "фізичними" залишаться лише кнопки склоочисників, поворотників і клаксона. Півроку тому компанія Tesla придумала і задокументувала оригінальний склоочисник: виробник запропонував використовувати електромагнітну систему, що працює за принципом магліва.