Nikola показала електричний пікап для конкуренції з Tesla Cybertruck
- Автор
Протистояння двох американських автовиробників, що використовують ім'я Ніколи Тесла, виходить на новий рівень.
Електричний пікап Nikola Badger поки що лише концепт, але йому обіцяють абсолютну зверхність над Cybertruck.
Коли Ілон Маск представив свій сенсаційний електричний пікап, Nikola Motor не впустила шансу покепкувати з його дизайну і навіть запропонувала конкуренту “поділитись дизайном нормального пікапа”. До публікації додавалось зображення машини, більш деталізовану версію якого ми зараз можемо бачити. Втім, Маску навряд чи був потрібен “нормальний” пікап – таким не здивуєш і не привернеш до нього стільки уваги. Можливо, це Nikola потрібно взяти кілька уроків з маркетингу в Tesla.
Так чи інакше, електричний пікап Nikola Badger явлений світу в статусі концепта, серійну модель обіцяють представити у вересні цього року. Нині виробник заявляє для своєї новинки більш ніж конкурентоспроможні характеристики.
Badger отримав силову установку комбінованого типу: в рух він приводиться електромоторами, котрі живляться від 160-кіловатного блоку батарей, або ж від водневих паливних елементів на 120 кВт. Повного заряду акумулятора пікапу повинно вистачити на 480 км, а водень подвоїть цей показник. Таким чином, запас ходу батарейно-водневого гібрида становитиме майже тисячу кілометрів.
Продуктивність електромоторів Nikola Badger у звичайному режимі становить 455 к.с., а пікова віддача під час прискорення може сягати 906 к.с. та 1300 Нм. Це забезпечить пікапу суперкарівську динаміку – менше 3 секунд на прискорення з місця до першої сотні кілометрів на годину.
Творці Nikola Badger кажуть, що першочергову увагу приділяли не динамічним показникам і навіть не запасу ходу, а практичним аспектам використання автівки, саме як пікапа. Badger здатен буксирувати причіп масою до 3,6 тонн, рушати з місця під гору з 30-градусним ухилом, навіть з вантажем. Пікап має місткий відкритий багажник і п’ятимісний салон.
Серед інших особливостей Nikola Badger – можливість його використання в якості джерела живлення, такого собі power bank для електроінструменту, освітлювальних приладів, компресора тощо. Для підключення приладів у пікапа є розетка, через котру він віддасть до 15 кВт енергії, забезпечуючи до 12 годин роботи електрообладнання. Крім того, заявляється, що Badger не втрачатиме енергоефективності навіть при температурах до -30 градусів Цельсія.
Tesla запатентувала інноваційне кермоВиробництво Nikola Badger повинно розпочатись восени цього року. Ціни поки що не оголошені. На момент його появи, на ринку буде вже чимало суперників, навіть не рахуючи Tesla Cybertruck. Це і Rivian R1T, і Bollinger В2, і електрична версія Ford F-150, і відроджений Hummer.