Оголосили найдорожчий бренд світу у 2020 році
- Автор
- Дата публікації
- Автор
орпорація Amazon, яка два роки поспіль мала звання найціннішого бренду у світі, продовжує утримувати першу позицію і в 2020 році.
Зокрема, компанія подолала позначку вартості в 200 мільярдів доларів.
"Третій рік поспіль Amazon втримав свою позицію як найцінніший бренд у світі. Більше того, корпорація «зламала» до того недосяжну позначку вартості бренду у розмірі 200 мільярдів доларів", – про це сказано у доповіді Global Finance за 2020 рік.
Такими чином вартість бренду зросла на 17,5 відсотка, досягнувши 220,79 мільярда доларів у 2020 році. При цьому рік тому, показник вартості становив 187,9 мільярда доларів.
При цьому вартість Amazon є на 60 мільярдів доларів більшою, ніж іншого технологічного гіганта Google. А порівняно з Apple, Amazon виявилась дорожчою на 80 мільярдів доларів.
Рейтинг найдорожчих брендів світу:
Amazon – 220,79 мільярда доларів
Google – 159,7 мільярда доларів
Apple – 140,5 мільярда доларів
Microsoft – 117 мільярда доларів
Samsung – 94,49 мільярда доларів
Окрім того, у десятку найцінніших брендів світу потрапили компанії
ICBC Bank
Walmart
Ping An
Huawei
Що відомо про Amazon?
Це один із перших інтернет-сервісів, який займається продажем реальних товарів масового попиту. Це найбільша у світі за обігом компанія, що продає товари та послуги через інтернет.
ЄС тимчасово зупинив імпорт м'яса птиці з УкраїниОкрім продажу товарів, Amazon має інші напрямки роботи, наприклад сервіси Prime Video, Amazon Music і Audible. Також до складу корпорації входить видавничий відділ, Amazon Publishing, студія кіно і телебачення, Amazon Studios і дочірня компанія в хмарі Amazon Web Services. Також корпорація виробляє побутову електроніку, включаючи Kindle e-readers, Fire tabs, Fire TV і Echo-пристрої тощо.