Катарська компанія планує розвивати порт "Ольвія" як зерновий хаб
- Автор
- Дата публікації
- Автор
Компанія QTerminals має стратегію інтернаціоналізації, першою частиною якої є порт "Ольвія".
Катарська компанія QTerminals, яка стала концесіонером майна ДП "Стивідорна компанія "Ольвія", планує розвивати порт як зерновий хаб.
Про це заявив в Києві представник QTerminals Невілл Біссетт на презентації переможців двох концесійних конкурсів українських портів.
"Ми хочемо перетворити "Ольвію" на зерновий хаб. У неї чудове географічне положення, що дає можливість створити добрий продукт", - заявив він.
Він додав, що компанія QTerminals має стратегію інтернаціоналізації, першою частиною якої є порт "Ольвія".
"Порт "Ольвія" - перший, і ми хотіли б розпочати переговори якомога раніше, і почати експлуатацію якомога раніше. Покладаючись на партнерство з керівництвом і працівниками порту, я гадаю, що ми досягнемо успіху", - зазначив Невілл Біссетт.
Міністр транспорту і комунікацій Держави Катар Джасім Аль Сулейті повідомив, що надання права концесії дає можливість інвестувати близько 120 млн доларів в розвиток порту.
"Наша компанія буде серйозно ставитись до цих інвестицій", - наголосив міністр.
Згідно з презентацією QTerminals, планується модернізація зернового терміналу поряд із причалом №2, оновлення кранів і навантажувального обладнання, вдосконалення складських приміщень.
Крім того, компанія має намір будувати новий зерновий термінал, і для нього буде споруджено два нових причали з трьома кранами на кожному, встановлений стрічковий навантажувач. Також QTerminals планує оновити будівлі, дороги, електромережі на території порту.
Держборг України за рік у гривні зменшився на 7,8%У січні 2020 року в Мінінфраструктури заявили, що QTerminals виграла конкурс на концесію майна ДП "Стивідорна компанія "Ольвія". Концесія надається на 35 років.
QTerminals - катарський портовий оператор, що займається портовими операціями і морськими перевезеннями, робить перевалку вантажів. Terminals управляє терміналами контейнерних, Rо-Rо і генеральних вантажів в Катарі, в порту Хамад.
Український бюджет отримає щорічні концесійні платежі - 82 млн грн і інвестиційні зобов'язання - 3,4 млрд грн (за 5 років); засоби для розвитку місцевої інфраструктури Миколаївщини - 80 млн грн.