Відоми бренди, що змінили свої лого на підтримку карантину
- Автор
- Дата публікації
- Автор
- 759
![Відоми бренди, що змінили свої лого на підтримку карантину](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428x240/d/c6/22b9561e-6f46a1c5cc8719fe698352868ed8bc6d.jpg?v=0244_1)
Висловитися про необхідність дотримання карантину вирішили і деякі великі бренди.
Світ переживає непростий час пандемії коронавіруса, до боротьби з якою приєдналися не лише медики, а й публічні люди, знаменитості, які щодня звертаються до суспільства із закликами дотримуватися умов карантину, думати про оточуючих і старанно мити руки з милом. Так, наприклад, актор Cемюел Л. Джексон зачитав днями своїм шанувальникам відмінну повчальну казку про ізоляцію під назвою "Сидіть, шляк би вас трафив, вдома!"
Висловити свою підтримку необхідності дотримуватися карантину вирішили і деякі великі бренди, які презентували в рекламах свої нові логотипи - ними торгові марки підкреслили важливість самоізоляції і дотримання дистанції.
Як зазначив головний редактор видання Ad Age Брайан брейкерів, для великих брендів настав час надати "реальний, важливий сервіс". Так, в деяких містах США з'явилася реклама з оновленим логотипом мережі ресторанів McDonald's. На ньому - ті ж самі золоті арки, але вже на "безпечній дистанції" одна від іншої.
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/9/79/42d4ef4b-32b0ba8973d044bfc2077296a67b3799.jpg?v=0244_1)
Залишайтеся вдома, тримайтеся на відстані, будьте здорові, підтримуйте один одного - ми разом у всьому цьому", - написали в Твіттер представники автомобільного бренду Audi.
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/2/a5/a83b965b-2c9d80294f4dc9676b7a8fd7cb663a52.jpg?v=0244_1)
З метою підкреслити важливість ізоляції американський виробник і дистриб'ютор бананів Chiquita тимчасово зняв з лого даму з фруктами.
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/8/8c/7005e564-b2a3ffa4af2e0d7be567aabab5b888c8.jpg?v=0244_1)
"Ми Volkswagen. Спасибі, що зберігаєте дистанцію!" - коротко звернувся до громадськості ще один автогігант.
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/4/b5/4fbd5bcb-0d049722403d96850396a1a77b4d2b54.jpg?v=0244_1)
Креативними білбордами відзначилася і компанія CocaCola: "Перебувати на відстані один від одного - найкращий спосіб бути разом".
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/a/b1/306388b6-f3587cf06a530ea46ce3cdd421d1db1a.jpg?v=0244_1)