The Guardian відмовилась рекламувати нафтогазові компанії заради екології

Автор

Матеріалів від нафтових і газових компаній більше не буде на сайтах і в додатках всіх видань медіа групи: The Guardian, Observer і Guardian Weekly.

Guardian Media Group вирішила відмовитися від реклами компаній, що видобувають викопне паливо.

Про це повідомляється на сайті The Guardian.

Рішення прийнято через «надзвичайну ситуацію з кліматом». Журналісти наводять думку екологів, що енергетичні корпорації витрачають великі кошти на не цілком чесний екологічний маркетинг.

Екологи: Викиди від спаленого листя набагато гірші за сигарети

Вони підкреслюють відносно невеликі інвестиції в поновлювані джерела, продовжуючи отримувати дохід від нафти і газу, пише The Guardian.

В той же час визнають, що реклама приносить Guardian Media Group 40% виручки, а відмова від нафтогазової галузі «ускладнить життя компанії в короткостроковій перспективі».