McDonald’s та Starbucks долучилися до проєкту NextGen Cup Challenge

Автор

Обидві мережі використовують понад мільярд паперових чашок в рік. Через пластикове покриття чашки практично неможливо переробити.

Мережі McDonald’s і Starbucks найближчим часом запустять пілотну програму з використання багаторазових чашок в кав’ярнях в Сан-Франциско і Пало-Альто в Каліфорнії.

Чашки виготовлені з пластику і оснащені QR-кодами для відстеження. McDonald’s і Starbucks розробляли такі чашки протягом двох років в рамках проєкту NextGen Cup Challenge.

До програми приєдналася низка американських компаній, але провідними з їх є мережі Starbucks і McDonald’s, які щороку забруднюють планету мільйонами одноразових чашок, що не підлягають повторній переробці.

Система стеження потрібна для того, щоб зрозуміти, як споживачі використовують чашки. Також, це дасть інформацію, як часто відвідувачі віддають чашки на пункти перероблювання відходів — у районах, де це роблять найменше будуть збільшувати кількість таких пунктів.

У Литві будуть штрафувати за використання пластикових пакетиків

McDonald’s і Starbucks протестують процес збору, очищення, перерозподілу і цифрового відстеження чашок. Кав’ярні зможуть контролювати показники повторного використання і стан посуду.