Українська молочна продукція цілком здатна завоювати європейські ринки, - Олександр Табалов

Читать на русском
Автор
Співвласник молочної компанії "Волошкове поле" Олександр Табалов поділився планами компанії Новина оновлена 25 грудня 2024, 18:28
Співвласник молочної компанії "Волошкове поле" Олександр Табалов поділився планами компанії. Фото Колаж "Телеграфу"

Продукція бренду повністю відповідає європейським стандартам

Молочна компанія "Волошкове поле", один з провідних українських виробників молочної продукції, заявила про плани значно розширити експорт своєї продукції до країн Європейського Союзу.

Про це в коментарі "Телеграф" розповів співвласник молочної компанії "Волошкове поле" Олександр Табалов.

За його словами, продукція бренду повністю відповідає європейським стандартам, а вихід на нові ринки є стратегічним кроком для диверсифікації ризиків і розвитку бізнесу.

За його словами, європейський ринок є дуже перспективним для українських виробників, але для цього українським компаніям варто відповідати всім європейським вимогам щодо якості продукції. Він зазначив, що у фокусі компанії — сухе молоко, пастеризоване молоко та вершкове масло, поставки цих позицій до країн ЄС найближчим часом планують збільшити.

"Ми бачимо великий потенціал для української молочної продукції в Європі. Сьогодні ми активно готуємося до розширення поставок, концентруючись на таких ключових категоріях, як сухе молоко, пастеризоване молоко та вершкове масло. Ці продукти є традиційними для наших молокопереробних підприємств", — прокоментував Табалов.

Він зазначив, що попри всі переваги величезного європейського ринку, вхід на цей ринок досі залишається достатньо складним для українських виробників через теперішні торгові бар'єри, якими ЄС захищає власних виробників. Тому, як повідомив бізнесмен, паралельно з пошуком можливостей для налагодження прямих поставок на європейські ринки за чинних умов та правової бази, він також вивчає можливості купівлі активів з перероблення молочної продукції на території країн ЄС.

"Наразі ми проводимо розрахунки та вивчаємо такі можливості. У нас є потужний відомий український бренд, який зарекомендував себе перед споживачами перш за все своєю якістю. Ми думаємо над тим, щоб на придбаному почати випускати традиційні для наших бізнесів молочні продукти — молоко, сир, домашній сир, кефір та ряжанку. Але поки, наголошу, цей варіант ми розглядаємо як експериментальний та проводимо зважування всіх за та проти", — поділився Олександр Табалов.

Для українських виробників молочних продуктів вихід на європейський ринок — це не лише можливість отримати доступ до платоспроможного споживача, але й спосіб диверсифікувати ризики в умовах нестабільного зовнішнього середовища.

Він також зазначив, що у країнах ЄС молоко вирізняється більш стабільною ціновою політикою, що відкриває перспективи для компаній, які готові інвестувати у відповідність до європейських стандартів і налагодження нових логістичних шляхів.

Компанія "Волошкове поле" продовжує інвестувати у вдосконалення виробничих процесів і логістику, щоб забезпечити надійні та масштабні поставки до європейських країн. За словами Олександра Табалова, цей крок є логічним продовженням стратегії бренду, який уже зарекомендував себе як інноваційна та конкурентоспроможна компанія на українському ринку молочної продукції.