Українці створили цифровий екощоденник

Автор

Українська компанія створила новий онлайн ресурс для всіх, хто хоче стати eco-friendly.

Нова платформа

Креативна компанія Leo Burnett Ukraine презентувала новий екоресурс, який робить людей більш свідомими щодо проблем екології та вчить людей ставитися відповідальніше до навколишнього середовища.

Основна ідея "Екоденнику" базується на принципі краудсейвінгу — результат дає група людей пов’язана спільною ідеєю та метою. Ефект можна побачити на реальних числах, як незначні зміни буденних звичок можуть допомогти природі.

Як вести Екоденник

"Екоденник" пропонує змінити наше буденне життя з користю для навколишнього середовища за допомогою різних челленджів або, як самі розробники зазначають, ековикликів.

Всього на сайті вже є 52 ековиклики на кожен день.

Наприклад, подолання вже першого виклику дозволяє заощадити 56 грамів сміття на тиждень. А якщо це зроблять хоча б 100 людей, економія складе вже 5,6 кілограмів.

А в описі під викликом №11 сказано, що використання металевої пляшки чи термогорнятком дозволяє заощадити 70 грамів сміття щотижнево. Для сотні людей — це на 7 кілограмів менше зайвого сміття.

Що таке e-гривня і коли її запровадять в Україні

Загалом розробники обіцяють додати ще більше викликів на кожен день.