Вверх
Мобильная версия

Тягнибок уверен, что есть 2 пути: выборы или революция

Тягнибок уверен, что есть 2 пути: выборы или революция
19:45 Вс, 14 Октябрь 2012 Телеграф
Фото: ukrafoto.com

Лидер Всеукраинского объединения "Свобода" Олег Тягнибок призывает всех проникнуться духом УПА для восстановления независимости Украины.

Об этом он заявил сегодня, выступая в Киеве возле памятника Тарасу Шевченко на митинге по случаю 70-й годовщины создания УПА. "Мы должны взять этот дух – дух армии бессмертных. Мы должны реализовать все постулаты, которые декларировали ОУН-УПА.

Мы должны построить такое государство, о котором мечтали наши предшественники, - сказал О. Тягнибок. - Сейчас наша борьба - это парламентские выборы, но мы должны помнить, должны быть внутренне готовы, что есть другой путь – революция, революция за социальную справедливость, за государство Украина. И наша рука не вздрогнет изменить все в интересах украинцев". Сейчас митинг завершился, и его участники выстраиваются для шествия по центру Киева.

 

 

Новости в одном приложении: "Телеграф (Android, iOS)" - читать удобнее!
загрузка...
Добавить комментарий

*

Перед написанием комментария ознакомьтесь с правилами.
18 Комментариев
  • Изя Пуцман 14.10.2012 20:55

    Тягнибок молодець! Він не побоявся сьогодні сказати цій ганебній олігархічній владі правду про те що їх чекає у вападку фальсифікації виборів! Геть цю злочинну владу олігархів! Розкуркулити цих казнокрадів та хабарників! і на Кіровоградські ядерні рудники.

    Нравится 2165 Не нравится 3
  • Василь 14.10.2012 20:36

    "Сейчас наша борьба - это парламентские выборы, но мы должны помнить, должны быть внутренне готовы, что есть другой путь – революция, революция за социальную справедливость, за государство Украина. И наша рука не вздрогнет изменить все в интересах украинцев"

    Адже це прямий призив до перевороту... Замість того, щоб обєднавшись, перти плуга, Тягнибок закликає до непокори і протистояння... Давайте подивимось на цього "Лідера"... Що він зробив доброго конкретно в своєму місті, області?.. - 0. А тепер він хоче те саме зробити для всієї України! Або люди сліпі, або вони зомбовані, що вийшли його підтримати.

    Нравится 2165 Не нравится 0
  • ОК 14.10.2012 20:16

    Вариантов много. но есть огрничивающий и фильтрующий их договор - Конституция и традиционные представления народа. И накопившийся опыт - революции приносят разруху.
    И то, что уже все знают, революции приносятся извне - и 1917 и в последнее время, с усилением подготовленными провокациями, которые конкретно в СНГ подхватываются давно не родными, а продавшимися СМИ. Не хуже чем в передовых демократиях;). Вы помните, что солгали одновременно все СМИ о ночном Цхинвали. Или поддерживают двойную мораль. Лазаренко отсидел за 9лет наши деньги, а леди ТЮ, его подельницу отбеливают и опушают.

    Заглавие намеренно гламурное. Из контекста проповеди следует, что если выборы кого-то не устроят, то он будет нарушать конституцию революциями. Это криминал. Просто устал уже коллектив галицкой "оперы@ и ищет политцелесообразной коды. Финиты ла комедиа.

    Фрустрированные бойцы и известный комик могут влится в САМОПОМИЧ львовянина Садового, и вряд ли Ющенко противник таковой идеологически.

    Нравится 2165 Не нравится 1
    • patriot 14.10.2012 20:39

      а чому ти про цю владу не пишеш яка вже БАГАТО РОКІВ в УКРАЇНІ,при ВЛАДІ,скільки вони накрали і КРАДУТЬ?і у нас і БЕЗ-війни повна РОЗРУХА як була так і ЗАЛИШИЛАСЬ?в ІРАКУ війна БУЛА-і там у них було КРАЩЕ-на вулиці чим в УКРАЇНІ і це ФАК,так що ви ЛЮДИ,пропонуєте все це ТЕРПІТИ-чи треба щось РОБИТИ,а дідей тоді ви своїх ЛЮБИТЕ,самі МУЧИТЕСЬ,і ДІТЯМ у спатчину таке життя ЗАЛИШАЕТЕ так?

      Нравится 2165 Не нравится 2
  • ввп 14.10.2012 20:10

    Украина,цветущая страна,ввп растет,люди живут очень хорошо,могут позволить себе отдохнуть,лечиться,учиться,зачем нам революция?
    Справедливее страны нет в мире.

    Нравится 2165 Не нравится 1
  • Василий 14.10.2012 20:07

    Какая революция, какой Тягныбок? он 5% барьер не преодолевает, а что то чешет, ето все равно что я скажу что я чемпион мира по автогонкам хотя сам за рулем не разу не сидел...

    Нравится 2165 Не нравится 2
  • Яр Смолятич Крим 14.10.2012 20:03

    Ментовські підрахуї тренуються сказали про 5 тисяч! Комуняки провели "ходу" з півсотні "одуванчиків" навколо свого бовавна Бланка. Свобода зібрала не менш 30 тисяч. Переважно молодь. За Україну, за Волю, за Нарід! Слава Україні!
    Думаю, що у Свободи є реальні шанси на перемогу у наступних президентських виборах. В 2012 році Свобода буде у ВР, отримає "трибуну", буде почута народом України і Тягнибок пройде у другий тур виборів Президента, а краще - ГЕТЬМАНА України. Постане Третій гетьманат.
    Тягнибок послідовний політик протягом значного відрізку часу. Ющенко викинув його з фракції за те, що він захищав українців. Чому голосують за Тигипка, Яценюка, Балогу і не бояться!? Як тільки Тягнибок, зразу аби чогось не вийшло. А щоб "чогось" не вийшло треба йти в партію, в Свободу. І якщо серце болить за Україну, за свій Рід, за свою родину, ставай поряд з Тягнибоком. Є прислів'я: "Короля створює оточення". Ющенко не зробив те, що обіцяв, бо поряд були жванії, червонеки, порошенки та ін. "обрані" та і свої хохли. А русской меншині не треба боятися, бо українці поважають будь-яку націю, аби тільки на голову не сідали та поважали українське.

    Нравится 2165 Не нравится 3
  • vondor 14.10.2012 20:02

    тягныбок не прав. Есть только один путь-ликвидировать, пересажать бандитскую западно-бандеровскую свору. Что за государство-по улицам столицы маршируют фашистская свора, чернит победителей в Великой Отечественной Войне и тишина. Правительство, куда вы нас ведете?!!!, кому вы служите?!!! Да здравствует коммунизм, да здравствует дружба России с Украиной, да здравствует русский язык-второй государственный на Украине.

    Нравится 2165 Не нравится 7
    • Василь 14.10.2012 20:45

      Підтримую Вас!
      Бендеревці відсиділись у своїх схронах і криївках а зараз підняли голови... Визвольну боротьбу вони вели. Проти кого?..
      Приєднали їх в 1939... Таке вже горе. А забули як вони споконвіку були як не під Австро-Угорщиною то Польшею. Тоді їм не хотілося самостійності!?
      В Тягнибока задуми далекі. що йому якихось 6 областей західної України?!. Йому подавай всю Україну (це ще плюс 20 областей) де ОУН-УПА і в помині ніколи не було.
      І що цікаво, кияни терпіли сьогоднішнє збіговисько тягнибоківців... Даю 100% гарантію, що Лівяни подібну акцію від Компартії не потерпіли...
      невже ми справді бидло7..

      Нравится 2165 Не нравится 0
    • patriot 14.10.2012 20:29

      по перше хочеш РОСІЇ вали у РОСІЮ?,проблема у ТОМУ-що ти живеш в УКРАЇНІ-но до УКРАЇНЦІВ та до УКРАЇНСЬКОЇ землі немаєш ЖОДНОГО-відношення тому що ти кажеш про ДРУЖБУ-УКРАЇНИ-з РОСІЄЮ,а на справді,ти КАЖЕШ-не про УКРАЇНУ-а про МАЛОРОСІЮ-коротко КАЖУЧИ-ти в УКРАЇНІ і ЄСТЬ РОСІЯ-ти просто хочеш ДРУЖИТИ сам їз СОБОЮ-як ПАТРІОТ РОСІЇ в УКРАЇНІ,і це ФАКТ,ти пишеш про другу РОСІЙСЬКУ в УКРАЇНІ-тоді чому ти не пишеш про другу УКРАЇНСЬКУ у РОСІЇ?це ЯК,і взагалі,що у тебе в УКРАЇНІ есть УКРАЇНСЬКОГО?можеш назвати?і ЩЕ:-по твоєму ЯКЩО Я УКРАЇНЕЦЬ за УКРАЇНУ і за УКРАЇНСЬКУ мову і ТД,Я тоді по ТВОЄМУ ФАШИСТ?а хто ти,якщо ти ненавидиш УКРАЇНУ і взагалі тобі друга РОСІЙСЬКА потрібна в УКРАЇНІ щоб мати право не ВИВЧАТИ УКРАЇНСЬКУ,а Я по твоєму повинен знати РОСІЙСЬКУ,чому?а де мої ПРАВА?Я може в УКРАЇНІ хочу знати МАРСІАНСЬКУ,по яку праву ти мені навязуєш РОСІЙСЬКУ?Я коли жив у РОСІЇ навязував УКРАЇНСЬКУ, РОСІЙСЬКИМ громадянам?

      Нравится 2165 Не нравится 3
  • Віктор 14.10.2012 20:02

    Я,не зі всім з ним погоджуюсь,но тут він правий на 100%!!!

    Нравится 2165 Не нравится 1
  • гость 14.10.2012 19:57

    Ну и с*ка разорвать его на части и по ветру развеять этого Тягнисрака.

    Нравится 2165 Не нравится 8
    • patriot 14.10.2012 20:33

      тебе ГОСТЬ-треба РОЗІРВАТИ-на КУСКИ,що покращення життя вже насосав у ПАХАНА,РОТ-не БОЛИТЬ?подобається БУТИ РАБОМ-своєї ДЕРЖАВИ-своїх ПАХАНІВ,,вали у РОСІЮ-чи у ПІВНІЧНУ КОРЕЮ або в КИТАЙ-у чому проблема?

      Нравится 2165 Не нравится 3
  • Стас 14.10.2012 19:57

    Слава Україні!

    Нравится 2165 Не нравится 3
  • Громадянин 14.10.2012 19:50

    Де СБУ?
    Тягнибока за грати за заколот проти влади!

    Нравится 2165 Не нравится 10
    • patriot 14.10.2012 20:18

      Громадянин-а тобі що при цій владі добре живеться чи покращення життя вже прийшло?а ти знаєш що владу народ як вибирає так і має право її і зняти,а якщо влада не хоче йти добровільно тоді Революція,а так вже у світі було не раз.що не так?

      Нравится 2165 Не нравится 2
      • ОК 14.10.2012 20:44

        Патріоте, оце їдь туди, де таке ніби-то вдалося, почни з лівії. Нє - з Косово, органи не забудь прихопити.

        У нас ніхто ще не допер за галасом мамлюків на ГМО хортдогах - що ВИБИРА МОВЧАЗНИЙ МАЙДАН. І МОЖЕ РОЗІП*ЯТИ НАЙМАНЦІВ, ПОВТОРИВШИ ЗАЧИСТКИ ПОЛІЦАЇВ ТА КАПО ГІТЛЕРА, ПОПЕРЕДНИКА КОЛЬОРОВОЇ НАВАЛИ.
        Ясно що силами фахівців. уже які є з МВС та СБУ. Оце після виборрів РФ. у нас і ОБАМИ чекайте, очікуйте чи начувайтеся - до вибору-до кольору

        Нравится 2165 Не нравится 0
    • 123456 14.10.2012 20:04

      Медаль ему за то, что говорит от имени молчаливого быдла, которое уже поставили на колени и дают пинками под зад. А быдло масса все ждет колбасу за 2,20.

      Нравится 2165 Не нравится 3