Оголосили найдорожчий бренд світу у 2020 році

Автор

орпорація Amazon, яка два роки поспіль мала звання найціннішого бренду у світі, продовжує утримувати першу позицію і в 2020 році.

Зокрема, компанія подолала позначку вартості в 200 мільярдів доларів.

"Третій рік поспіль Amazon втримав свою позицію як найцінніший бренд у світі. Більше того, корпорація «зламала» до того недосяжну позначку вартості бренду у розмірі 200 мільярдів доларів", – про це сказано у доповіді Global Finance за 2020 рік.

Такими чином вартість бренду зросла на 17,5 відсотка, досягнувши 220,79 мільярда доларів у 2020 році. При цьому рік тому, показник вартості становив 187,9 мільярда доларів.

При цьому вартість Amazon є на 60 мільярдів доларів більшою, ніж іншого технологічного гіганта Google. А порівняно з Apple, Amazon виявилась дорожчою на 80 мільярдів доларів.

Рейтинг найдорожчих брендів світу:

Amazon – 220,79 мільярда доларів

Google – 159,7 мільярда доларів

Apple – 140,5 мільярда доларів

Microsoft – 117 мільярда доларів

Samsung – 94,49 мільярда доларів

Окрім того, у десятку найцінніших брендів світу потрапили компанії

ICBC Bank

Facebook

Walmart

Ping An

Huawei

Що відомо про Amazon?

Це один із перших інтернет-сервісів, який займається продажем реальних товарів масового попиту. Це найбільша у світі за обігом компанія, що продає товари та послуги через інтернет.

ЄС тимчасово зупинив імпорт м'яса птиці з України

Окрім продажу товарів, Amazon має інші напрямки роботи, наприклад сервіси Prime Video, Amazon Music і Audible. Також до складу корпорації входить видавничий відділ, Amazon Publishing, студія кіно і телебачення, Amazon Studios і дочірня компанія в хмарі Amazon Web Services. Також корпорація виробляє побутову електроніку, включаючи Kindle e-readers, Fire tabs, Fire TV і Echo-пристрої тощо.