АТБ, Rozetka та «Нова пошта» обєдналися задля безпечних доставок продуктів

Автор
АТБ, Rozetka та «Нова пошта» обєдналися задля безпечних доставок продуктів

Компанії АТБ, Rozetka та «Нова пошта» разом запускають доставку продуктових наборів за собівартістю. Поки доставку тестують у Дніпропетровській області.

АТБ формуватиме пакети і продаватиме продукти за мінімальною вартістю, на Rozetka можна буде замовити ці продуктові пакети, а «Нова пошта» доставлятиме їх за собівартістю.

«Починаємо з пілота в Дніпропетровській області − за тиждень ми сподіваємося протестувати формат, зрозуміти наскільки те, що ми пропонуємо, підходить людям, чи будуть вони користуватися такою пропозицією», − розповідає співзасновник Rozetka Владислав Чечоткін.

Пропонують три продуктові набори від 400 до 700 гривень: з яйцями, молоком, крупами, цукром, макаронами, чаєм, фруктами та овочами, печивом, консервами, туалетним папером, милом та серветками.

Українська компанія виділила 2 мільйони доларів на боротьбу з коронавірусом

Доставка займатиме 3-5 годин від моменту замовлення і коштуватиме 60-75 гривень. Після тестування її планують запустити по всій Україні.