"Нова пошта" впровадила послугу прискореного обслуговування

Автор
522
"Нова пошта" впровадила послугу прискореного обслуговування

Адміністратори працюють на вулиці за температури від +10° і за сприятливих погодних умов.

Група компаній "Нова пошта" впровадила в своїх відділеннях адміністраторів, які обслуговують клієнтів на вулиці з уже сплаченими посилками.

Як повідомила компанія у вівторок, тепер клієнти, які прийшли отримати заздалегідь оплачену посилку, можуть не заходити до відділення - адміністратор на вулиці сам підійде до них, проведе ідентифікацію й видасть посилку. Оплатити посилку можна також безпосередньо на вулиці за допомогою мобільного застосунку "Нової пошти".

"У зв'язку з посиленими карантинними заходами ми обмежуємо кількість клієнтів, які можуть перебувати всередині відділення, й просимо їх очікувати на вулиці. Щоб уникнути скупчення людей у чергах, особливо в години пік, ми впровадили посаду адміністратора, який видаватиме оплачені посилки клієнтам безпосередньо на вулиці", - наводить слова СЕО компанії Олександра Бульби прес-служба.

"Нова пошта" зазначає, що наразі обслуговують клієнтів на вулиці майже 500 адміністраторів відділень у всій Україні. Залежно від кількості клієнтів цю функцію виконують один або два співробітники.

Один із енергоблоків ЗАЕС відключено від енергомережі

Обслуговування клієнтів на вулиці триває протягом усього робочого дня. Адміністратори забезпечені засобами індивідуального захисту: масками, рукавичками та антисептиками.

Згідно з повідомленням компанії, під час вибору відділень, в яких упроваджували посаду адміністратора, "Нова пошта" керувалася обігом відділення, кількістю працівників у відділенні, а також відсотком відправлень на видачу.