Команія OLX здійснила ребрендинг та оновила сайт
- Автор
- 733
Платформа онлайн-оголошень OLX здійснює ребрендинг, в рамках якого представляється нове позиціонування компанії, оновлено дизайн та інтерфейс, відкривається ще більше можливостей для клієнтів.
Платформа онлайн-оголошень OLX здійснює ребрендинг, в рамках якого представляється нове позиціонування компанії, оновлено дизайн та інтерфейс, відкривається ще більше можливостей для клієнтів.
"Ми вийшли за рамки онлайн-оголошень. Тепер OLX - це можливість отримати відповіді на всі запити: знайти, купити і продати все, що потрібно - будь-яку послугу, цікаву роботу, стильні кросівки, квартиру вашої мрії, автомобіль або просто зробити добру справу", - повідомляється на сайті платформи в понеділок.
Компанія зазначає, що зміни також торкнулися і технічних характеристик сервісу.
"Стало простіше - зручна панель допоможе швидко переміщатися між повідомленнями, оголошеннями і вашим профілем на телефоні. Стало швидше - сортувати результати пошуку тепер можна відразу на сторінці пошуку. Стало зручніше – більше жодних назв фото замість фото у повідомленнях, тільки самі фото", - запевняють в OLX.
OLX - платформа онлайн-оголошень, яка об'єднує людей для купівлі, продажу або обміну товарами і послугами зі штаб-квартирою в Амстердамі.
Компанія Nikon запустила безкоштовні курси фотографії на термін карантинуБренд ОLX було засновано у березні 2006 року, компанія розпочала активну роботу в Індії. У 2010 році ОLX стала частиною медіагрупи Naspers.
У квітні 2014 року сайти оголошень групи Naspers у Румунії, Болгарії, Казахстані, Білорусі, Угорщині та Польщі змінили свою назву на OLX. А у вересні український сайт оголошень Slando приєднався до мережі ОLX Group і також здійснив ребрендинг.