Чому в Україні настала криза для ІТ-сфери

Автор
Чому в Україні настала криза для ІТ-сфери

Криза, яку спричинив коронавірус т жорсткі карантинні обмеження, зачепила і українську IT-галузь.

Компанії вже почали втрачати замовників та дохід, багато з них готуються до оптимізації бізнесу.

Про це свідчать результати опитування, проведеного IT-рекрутинговим агентством INDIGO Tech Recruiters.

В опитуванні взяли участь 32 українські IT-компанії. більшість з них готуються до падіння попиту і планують оптимізувати бізнес.

До речі, більшість офісних команд після оголошення карантину почали працювати на віддалено – майже 80% респондентів перевели на віддалену роботу весь свій штат. Тільки 3% продовжують працювати в офісі.

Як борються з кризою

В опитуванні представники бізнесу також поділились досвідом впровадження антикризових заходів.

  • 51,6% – не відкривають нові вакансії
  • 45,2% – скорочують витрати на оренду офісу
  • 38,7% – економлять на бонусах (навчання, тімбілдинги тощо)
  • 9,3% – працюють в звичному режимі, наразі ще не визначились із планом подальших дій.

Що стосується звільнень, то їх поки не планують. Лише 15% з опитаних мають намір скоротити штат. 72% респондентів не планують навіть відправляти своїх працівників в неоплачувану відпустку.

Також більше половини опитаних наразі не планують знижували зарплати працівникам. При цьому 22% респондентів заявили, що скорочують заробітну плату співробітників.

Google створить власну банківську картку

Респонденти розповіли, що багато їхніх замовників почали обговорювати нові умови, щодо знижок та інших цін. Деякі компанії відмовляються від багатьох проєктів, зокрема IT-сервісів. Половина респондентів або вже втратили клієнтів або прогнозують це.