Кешбек від Приватбанку: користувачі повідомили про проблеми з отриманням бонусу після "чорної п’ятниці"

Читать на русском
Автор
Умови акції мали на увазі оплату покупок карткою Приватбанку
Умови акції мали на увазі оплату покупок карткою Приватбанку. Фото privatbankinfo.com

Банк обіцяв розібратися у ситуації.

Користувачі Приватбанку розповіли про проблеми із отриманням cash back після чорної п’ятниці на AliExpress. Глобальний торговий інтернет-майданчик влаштовував масштабний розпродаж 11 листопада. Приватбанк зробив акцію — при оплаті карткою фінустанови кешбек має становити 11%, але користувачі повідомляють, що з поверненням коштів з’явилися проблеми.

Про це вони пишуть у розділі "Відгуки" на сайті Мінфіну.

Користувач з ніком vit555z розповів, що активував участь в акції. Згідно з правилами, повернення коштів мало прийти протягом тижня, але цього не сталося. Звернення до служби техпідтримки за номером 3700 результатів не дало. У результаті було створено додаткову заявку, розгляд якої затягнувся, але також не допоміг. У проблемі розберуться фахівці, і кошти буде виплачено — пише Приватбанк у коментарі.

Про таку проблему повідомляє користувач RuslanSwe. Йому замість 70 гривень кешбеку прийшло лише 20. Виплату обіцяли перерахувати до 23 грудня. Також він повідомив, що була проблема за участю в іншій акції банку — купівлі в магазині "Епіцентр" за кредитні кошти. Чоловікові спочатку було відмовлено у підвищенні кредитного ліміту, попри позитивну історію користування. Ліміт все ж таки вдалося підвищити при повторному зверненні.

Кешбек — повернення частини коштів на карту при покупці в інтернеті для підвищення лояльності користувачів.

Раніше "Телеграф" писав про проблеми у користувачів monobank — власник карти зіткнулася з шахрайством.