З 12 лютого "МАУ" збільшує норму перевезення тварин у салоні до 10 кг
- Автор
Вартість послуги залишиться без змін. Замовити послугу необхідно щонайменше за 24 години до вильоту.
Авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" ("МАУ", Київ) із 12 лютого збільшує норму перевезення тварин у салоні до 10 кг, повідомляє прес-служба "МАУ".
"Багато хто з нас у "МАУ" мають домашнього улюбленця, деякі навіть не одного. Тому ми дуже добре розуміємо, наскільки критичними можуть бути навіть зайві 500 грамів. Відповідно, щоб перед польотом нашим пасажирам не доводилося садити "пухнастиків" на дієту або ламати голову над тим, як полегшити вагу контейнера, ми додали 2 кг до максимально дозволеної норми, що діє у більшості авіаперевізників", - зазначила директор з комунікацій "МАУ" Євгенія Сацька.
Зазначається також, що умови подорожей службових тварин, які супроводжують пасажирів із обмеженою мобільністю або порушеннями зору/слуху, а також собак-помічників співробітників державних органів і команд рятувальників залишаються незмінними – жодних обмежень ваги та розмірів, безкоштовно за умови надання документів, що підтверджують спеціалізацію.
Вартість послуги залишиться без змін. Замовити послугу необхідно щонайменше за 24 години до вильоту.
Прес-служба уточнює, що габарити контейнера з твариною мають становити не більше ніж 55 х 40 х 20 см. При цьому в одному контейнері можна перевозити не більше ніж трьох тварин, один пасажир може перевозити не більше ніж один контейнер.
На борту "МАУ" можуть одночасно подорожувати: на далекомагістральних рейсах - вісім тварин (двоє у бізнес класі, одна у преміум-економ, п'ять - в економ); на ближньо- та середньомагістральних рейсах - четверо тварин (одна у бізнес класі, четверо в економ).
Як повідомлялося, авіакомпанія "МАУ" планує загальне скорочення флоту в 2020 році до 34 літаків. За інформацією перевізника, максимальна кількість літаків у 2019 році становила 42 одиниць.
Як Україна протистоятиме коронавірусу: план протидіїАвіакомпанію "Міжнародні авіалінії України" засновано в 1992 році. Згідно з даними системи розкриття інформації НКЦПФР і Держреєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців, 100% прямо або опосередковано контролює кіпрська "Онтобет Промоушінз Лімітед", бенефіціарів якої не розголошують.
Одним із кінцевих бенефіціарів авіакомпанії є олігарх Ігор Коломойський. Під час 16-ї щорічної Ялтинської європейської стратегії (YES) в Києві він повідомив, що йому належить 25% акцій авіакомпанії, а також заявив, що ще одним бенефіціаром МАУ є голова правління ПАТ "Укртатнафта" Павло Овчаренко.
Авіакомпанія сполучає Україну більш ніж із 50 містами і ключовими пунктами Європи, Азії, Америки, Африки, Близького Сходу і країн СНД. Забезпечує стикування з маршрутами авіакомпаній-партнерів до більш ніж 3 тис. міст світу.
Базовим аеропортом є міжнародний аеропорт "Бориспіль" (Київ).
МАУ завершила 2018 рік із чистим збитком у 2 млрд 696,132 млн грн, що у 8,9 раза перевищує показник 2017 року.
За прогнозами співвласника авіакомпанії Арона Майберга, збиток МАУ у 2019 році буде менше, ніж роком раніше.