Набирає популярності азіатська косметична дієта

Автор
706
Набирає популярності азіатська косметична дієта

Багатоступенева корейська система догляду за шкірою відступає на другий план.

Ще в 1960-ті роки в Кореї були дуже популярні прямі продажі: консультанти ходили по квартирах з великою сумкою і пропонували безліч косметичних засобів на пробу — і місцеві жінки звикли до великої кількості флаконів, баночок у своїх будинках. Що традиційно стояло у ванній у поважаючої себе кореянки? Гідрофільна олія, мило, засіб для пілінгу, тонік, тонер або есенція, ампули, маски, зволожуючий крем, сонцезахисний крем, крем для області навколо очей. І це мінімальний набір.

Потреба в скороченні кількості засобів виникла буквально нещодавно.

Це пов'язано з тим, що в останні роки відзначено зростання чутливості шкіри, почастішали роздратування і почервоніння — як наслідок надмірної кількості засобів і змішування конфліктуючих інгредієнтів. Так званий підхід skindiet, або skipcare пропонує замінити численні етапи базовими — очищенням, зволоженням, захистом від сонця. Водночас корейські косметичні засоби успішно завойовують все більшу кількість країн і споживачів, які не звикли до багатоступінчатого догляду. Ми поспішаємо, одночасно хочемо отримувати максимальний ефект. Тому корейські виробники косметики пропонують мультифункціональні продукти, 3-в-1 або навіть 5-в-1. За статистикою, в США 70 % жінок використовують гібридні засоби. Це дозволяє економити час, місце на полиці і гроші.

Кореянки почали уважніше вивчати склади, більше читати про догляд за собою — і зрозуміли: використання відразу десятка засобів не завжди сприятливо позначається на шкірі, а деякі інгредієнти не поєднуються між собою. А ще існує важливий соціальний момент: у Південній Кореї люди працюють багато і довго — і у жінок просто не залишається часу на довгий, майже спа-ритуал догляду за собою. На перше місце виходять практичність і багатофункціональність. 10, 12 кроків вже перестали бути нормою.

Корисні Лайфхаки, які полегшать приготування їжі на кухні

А корейські бренди тим часом, усвідомивши свою міць і вирішивши завойовувати новий ринок, почали підлаштовувати свої продукти під потреби американок, які живуть в режимі вічної гонки мегаполісу, і європейок, які вихваляють філософію мінімалізму. Так для азіатських марок стали природні багатофункціональні засоби. В одному флаконі тепер можуть запросто уміщатися пілінг, маска і тонік — так працюють модні зараз сплеш-маски. Есенції та тонери кореянки і японки наносять у кілька шарів — таким чином вони перетворюють базовий зволожуючий засіб в насичену маску.

Зрозуміло, це не означає, що тепер в косметичних магазинах Сеула буде неможливо знайти знамениті тканинні маски і тонери на будь-який смак. Місцеві дівчата із задоволенням купують різні сироватки, а багатофункціональні засоби використовують, наприклад, в подорожах і в тренажерних залах. Догляд у салоні також займає більше часу — якщо будете в столиці Кореї, закладайте на класичну чистку обличчя трохи більше часу, ніж у своєму рідному місті. Для кореянок догляд за шкірою, як і раніше, є не просто буденна дія, а ритуал — і вони готові витрачати на нього сили і час. Просто тепер трохи менше. До того ж експерти по різні сторони океану наполягають: тренди не мають значення — важливо знати потреби своєї шкіри, тоді догляд за нею буде правильним і ефективним.