"Е" замість "4G": як вирішити проблему з поганим інтернетом на телефоні

Читать на русском
Автор
3892
Дівчина з телефоном Новина оновлена 08 жовтня 2024, 06:49
Дівчина з телефоном. Фото Колаж "Телеграфу"

Така позначка з'являється з низки причин

Здатність сучасного телефону виходити в інтернет — дуже важлива функція, але доступ до мережі може бути порушений з різних причин. Часом на екрані з’являється буква "Е", що говорить про певні проблеми з інтернетом.

Поява літери "Е" у верхньому рядку стану екрана телефону говорить про те, що пристрій перейшов на використання стандарту мобільного інтернету під назвою EDGE, пояснює GSMinfo. Це означає дуже низьку швидкість, максимально 150–200 Кбіт/с. Цього ледве вистачає на відправлення та перегляд повідомлень у месенджерах. Інші можливості інтернету виявляються недоступними.

Слабкий сигнал мобільного зв’язку часто спостерігається у таких ситуаціях:

  • 1. Віддалені регіони: Через рідкісне розміщення вишок стільникового зв’язку в малонаселених областях виникають проблеми з покриттям.
  • 2. Підземні простори: Сигнал слабшає у підвалах, на підземних автостоянках та цокольних поверхах будівель.
  • 3. Міська забудова: Щільне розташування висотних будівель, наявність фізичних перешкод та велика кількість користувачів мобільних пристроїв можуть створювати перешкоди для сигналу.

Хоча неможливо змінити розташування базових станцій або усунути архітектурні перешкоди, існують методи покращення якості зв’язку. Якщо немає очевидних причин для слабкого сигналу, а на екрані пристрою відображається індикатор "E", можна спробувати покращити ситуацію.

Щоб позбавитись літери "E" на екрані смартфона, необхідно перемкнути тип мережі вручну. Як це зробити:

  • зайти до параметрів телефону та вибрати розділ "SIM-картки та мобільні дані"
  • клацнути пункт "Бажаний тип мережі" або "Тип мережі" та вибрати "Тільки 3G"

Найчастіше після цього значок "Е" зникає і з’являється напис 3G. Якщо проблему не вирішено, потрібно перезавантажити смартфон.

У випадку, якщо описаний вище спосіб не допоміг, проблема може полягати у SIM-картці або порушенні роботи смартфона. Для того, щоб з’ясувати, в чому причина та усунути її, доведеться звернутися до сервісного центру.

Раніше "Телеграф" розповідав, як безпечно та правильно роздавати інтернет з телефону. Якщо не дотримуватись певних правил, можна зіткнутися з неприємностями.