"Нова пошта" не виплачує компенсації за втрачені посилки: клієнти скаржаться
- Автор
- Дата публікації
- Автор
- 2353
![Навколо "Нової пошти" знову виник невеликий скандал](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428x240/e/65/b2995eec-ed606721d59f6fb8648940babf17665e.jpg?v=6493_1)
Клієнт розбитого поштового відправлення заявив, що буде добиватися виплати страховки.
Компанія "Нова пошта" є в Україні одним із лідерів швидкої доставки, однак інколи у її роботі виникають серйозні збої. Так, керівництво компанії вирішило, що сплачувати компенсацію за втрачені посилки клієнтів вони будуть по завершенню воєнного стану.
Про це у п'ятницю, 8 квітня, повідомив користувач Facebook Сергій Тимченко.
Надійне джерело новин про війну – підпишись на наш Telegram
"Думав почекати до перемоги, але вже не витримую. Поясніть мені, будь ласка, чому я плачу вам зараз, в магазині плачу зараз (за той товар який ви розбили повністю), оплачую страховку ЗАРАЗ, і за доставку ЗАРАЗ. Не потім, не завтра, не після перемоги, а ЗАРАЗ. А ви мені відшкодуєте потім. Якось потім. А якщо вони мені потрібні зараз? Навіть не якщо, а точно зараз", — повідомив Сергій Тимченко.
![У роботі "Нової пошти" інколи виникають збої, які створюють проблеми користувачам](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/9/48/cb79eff1-8f0bd0e2dfd2ec2f3e656e0962476489.jpg?v=5969_1)
У компанії на скаргу чоловіка відреагували, написавши, що компенсацію за причинені незручності йому погодили, однак виплатити її зможуть виключно після завершення воєнного стану в Україні.
"Вам була погоджена компенсація, але наразі всі виплати здійснюються після завершення воєнного стану на території України. Ми обов'язково зв'яжемося з Вами повторно. Все буде Україна!", — написали співробітники компанії у відповідь на звернення Сергія Тимченка.
Однак, така відповідь "Нової пошти" Сергія Тимченка не влаштувала й він заявив, що планує вибивати їх до останнього.
!["Нова пошта" до завершення воєнного стану не планує виплачувати клієнтам компенсації](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/b/4a/4f05c3f9-10957ef823f90198b14d473c9ad824ab.jpg?v=6068_1)
Оновлено: Після скандалу в публічній площині представники компанії зв'язались з клієнтом і виплатили йому компенсацію за зіпсоване відправлення.
!["Нова пошта" після скандалу виплатила клієнту компенсацію](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/b/67/5d22471f-e95d16f729cbff69814e03527d34f67b.jpg?v=7999_1)
Раніше "Телеграф" повідомляв, що в умовах воєнного стану відділення "Нової пошти" та "Укрпошти" працюють за особливим графіком та з певними корективами у роботі.