"Нова пошта" не виплачує компенсації за втрачені посилки: клієнти скаржаться

Читать на русском
Автор
2309
Навколо "Нової пошти" знову виник невеликий скандал
Навколо "Нової пошти" знову виник невеликий скандал. Фото pravda.com.ua

Клієнт розбитого поштового відправлення заявив, що буде добиватися виплати страховки.

Компанія "Нова пошта" є в Україні одним із лідерів швидкої доставки, однак інколи у її роботі виникають серйозні збої. Так, керівництво компанії вирішило, що сплачувати компенсацію за втрачені посилки клієнтів вони будуть по завершенню воєнного стану.

Про це у п'ятницю, 8 квітня, повідомив користувач Facebook Сергій Тимченко.

Надійне джерело новин про війну – підпишись на наш Telegram

"Думав почекати до перемоги, але вже не витримую. Поясніть мені, будь ласка, чому я плачу вам зараз, в магазині плачу зараз (за той товар який ви розбили повністю), оплачую страховку ЗАРАЗ, і за доставку ЗАРАЗ. Не потім, не завтра, не після перемоги, а ЗАРАЗ. А ви мені відшкодуєте потім. Якось потім. А якщо вони мені потрібні зараз? Навіть не якщо, а точно зараз", — повідомив Сергій Тимченко.

У роботі "Нової пошти" інколи виникають збої, які створюють проблеми користувачам
У роботі "Нової пошти" інколи виникають збої, які створюють проблеми користувачам

У компанії на скаргу чоловіка відреагували, написавши, що компенсацію за причинені незручності йому погодили, однак виплатити її зможуть виключно після завершення воєнного стану в Україні.

"Вам була погоджена компенсація, але наразі всі виплати здійснюються після завершення воєнного стану на території України. Ми обов'язково зв'яжемося з Вами повторно. Все буде Україна!", — написали співробітники компанії у відповідь на звернення Сергія Тимченка.

Однак, така відповідь "Нової пошти" Сергія Тимченка не влаштувала й він заявив, що планує вибивати їх до останнього.

"Нова пошта" до завершення воєнного стану не планує виплачувати клієнтам компенсації
"Нова пошта" до завершення воєнного стану не планує виплачувати клієнтам компенсації

Оновлено: Після скандалу в публічній площині представники компанії зв'язались з клієнтом і виплатили йому компенсацію за зіпсоване відправлення.

"Нова пошта" після скандалу виплатила клієнту компенсацію
"Нова пошта" після скандалу виплатила клієнту компенсацію

Раніше "Телеграф" повідомляв, що в умовах воєнного стану відділення "Нової пошти" та "Укрпошти" працюють за особливим графіком та з певними корективами у роботі.