"Найскладніший крок": петиція Гудименка про маркування брендів-колаборантів буде розглянута президентом

Читать на русском
Автор
Юрій Гудименко переконаний, що бізнес, який досі співпрацює із росією, має розуміти всі наслідки такого рішення
Юрій Гудименко переконаний, що бізнес, який досі співпрацює із росією, має розуміти всі наслідки такого рішення. Фото Колаж "Телеграфу"

Подібну ініціативу підтримали майже 30 тисяч українців — і голосування продовжується

Український військовослужбовець та один із засновників "Демсокири" Юрій Гудименко виступив за наявність спеціального маркування на товарах, які виробляються компаніями, котрі й досі продовжують співпрацю із росією. Подану ним петицію щодо цього питання на ім'я президента України вже підтримали тисячі людей. І хоча необхідна кількість для розгляду звернення отримана, люди продовжують голосувати "за".

На своїй сторінці у Facebook громадський діяч подякував усім небайдужим за підтримку, зазначивши, що це був перший, а, отже, і найважчий крок. Тепер же рішення за Офісом президента та іншими політичними високопосадовцями.

"Я очікую, що по результатах розгляду питання буде передано до Кабінет Міністрів України. Загубитися йому я не дам, — підкреслив він. — Вдячний кожному з вас. Я знав, що ми впораємось, але навіть не думав, що так швидко. Все ж таки питання економіки зазвичай викликають менше інтересу, аніж щось примітивно-популістичне".

Зазначимо, що петицію Гудименко зареєстрував на ресурсі звернень до президента 29 грудня 2022 року. Всього за два тижні звернення набрало необхідну кількість голосів — понад 25000. Основна вимога — маркування продукції компаній (в тому числі іноземних), які "продовжують власну співпрацю із кривавим російським режимом, виробляючи та продаючи власні товари на території держави-агресора". Для цього пропонується використовувати напис чи помітку про співпрацю із державою терористом — великими червоними літерами на лицьовій упаковці товару.

Декілька десятків брендів, які мають увійти до цього списку, перераховані самому тексті петиції:

Петиція про маркування брендів, які працюють в росії

Нагадаємо, що не так давно українські мережі магазинів почали відмовлятися від співпраці із компанією Bonduelle, адже її представники відкрито фінансують війну з Україною. Деяка продукція цієї марки навіть передавалася російським солдатам на фронт.