Аферисти зателефонували вже за дві години: клієнт "ПриватБанку" поскаржився на злив даних

Читать на русском
Автор
7269
Шахраї дзвонять клієнтам банку після відвідин відділення
Шахраї дзвонять клієнтам банку після відвідин відділення. Фото finuslugi.ru

Чоловік отримав нову карту і практично одразу йому зателефонували, щоб дізнатися особисті дані

Клієнт "ПриватБанку" розповів, як через кілька годин після відвідин банку шахраї спробували дізнатися його дані. Про це він повідомив на сайті " Мінфін ".

За його словами, у понеділок, 8 листопада, близько 9:30 він звернувся до відділення банку в місті Кропивницький, щоб йому перевипустили картку. Минуло менше трьох годин і йому зателефонували начебто зі служби безпеки банку. Користувач з нікнеймом "yporokh" розповів, що телефоном назвали його прізвище, ім’я та по батькові, розповіли, що він у цей день відвідував відділення та намагався здійснити платіж на адресу відомого інтернет-магазину. При цьому чоловік зазначає, що не розуміє, звідки ті, хто телефонував, отримали такі дані.

"ПриватБанк" відповів на звернення через 30 хвилин. У коментарі співробітники фінустанови зазначають, що не знають, звідки шахраї можуть мати номер телефону їхнього клієнта і чому вони вирішили зателефонувати саме зараз. Крім того, в банку нагадали, що людям, які користуються банківськими послугами, варто бути обережними і в жодному разі не повідомляти третіх осіб свої банківські дані.

Нагадаємо, у клієнта "ПриватБанку" зникли гроші під час поповнення картки. Чоловік вніс гроші через термінал, але операція виявилася неуспішною через раптове відключення електроенергії. Термінал відключився в той час, коли операцію ще не було завершено. У результаті 3000 гривень на картку не були зараховані.