"Нова пошта" не виплачує компенсації за втрачені посилки: клієнти скаржаться
- Автор
- Дата публікації
- Автор
Клієнт розбитого поштового відправлення заявив, що буде добиватися виплати страховки.
Компанія "Нова пошта" є в Україні одним із лідерів швидкої доставки, однак інколи у її роботі виникають серйозні збої. Так, керівництво компанії вирішило, що сплачувати компенсацію за втрачені посилки клієнтів вони будуть по завершенню воєнного стану.
Про це у п'ятницю, 8 квітня, повідомив користувач Facebook Сергій Тимченко.
Надійне джерело новин про війну – підпишись на наш Telegram
"Думав почекати до перемоги, але вже не витримую. Поясніть мені, будь ласка, чому я плачу вам зараз, в магазині плачу зараз (за той товар який ви розбили повністю), оплачую страховку ЗАРАЗ, і за доставку ЗАРАЗ. Не потім, не завтра, не після перемоги, а ЗАРАЗ. А ви мені відшкодуєте потім. Якось потім. А якщо вони мені потрібні зараз? Навіть не якщо, а точно зараз", — повідомив Сергій Тимченко.
У компанії на скаргу чоловіка відреагували, написавши, що компенсацію за причинені незручності йому погодили, однак виплатити її зможуть виключно після завершення воєнного стану в Україні.
"Вам була погоджена компенсація, але наразі всі виплати здійснюються після завершення воєнного стану на території України. Ми обов'язково зв'яжемося з Вами повторно. Все буде Україна!", — написали співробітники компанії у відповідь на звернення Сергія Тимченка.
Однак, така відповідь "Нової пошти" Сергія Тимченка не влаштувала й він заявив, що планує вибивати їх до останнього.
Оновлено: Після скандалу в публічній площині представники компанії зв'язались з клієнтом і виплатили йому компенсацію за зіпсоване відправлення.
Раніше "Телеграф" повідомляв, що в умовах воєнного стану відділення "Нової пошти" та "Укрпошти" працюють за особливим графіком та з певними корективами у роботі.