До блекауту готові. Що найчастіше купували українці у грудні
- Автор
- Дата публікації
- Автор
Структура попиту на товари в українців змінилася, тепер це не генератори
Незважаючи на війну та загрозу блекауту, українці не відмовилися від святкування Нового року та турботи про своє здоров’я, тому у грудні-2022 зріс продаж дитячих іграшок, спортивного обладнання та тренажерів. Також стабільно зростає попит на зарядні станції та генератори.
Як повідомляє національний маркеплейс "Алло", у грудні найчастіше купували товари до Нового року. Це були подарунки дітям, автотовари, товари для активного відпочинку та туризму, будинки та саду.
Найбільше у грудні зріс попит на товари для дітей — майже вдвічі порівняно з листопадом, зокрема:
- іграшковий транспорт – зростання у 3,7 раза;
- сюжетно-рольові ігрові набори – у 3,3 рази;
- м’які іграшки – у 2,6 рази;
- настільні ігри – у 2,5 рази;
- хобі та творчість – у 1,6 раза;
- ляльки – у 1,2 рази.
Також майже вдвічі частіше почали купувати тренажери та спортивний інвентар, а також велотовари. Були популярними й товари для спорту та догляду за собою.
У 1,6 разу зріс попит на автомобільні товари — автообладнання, моторні олії та автоелектроніку.
Продовжує зростати попит на генератори та зарядні станції, щоправда, вже меншою мірою, ніж на інші товари. Так, у грудні попит на них (у грошах) порівняно з листопадом зріс на 70% та 30% відповідно. Продаж товарів для будівництва та ремонту зріс у грошовому вимірі на 80%.
Нагадаємо, з жовтня українці все частіше почали купувати генератори та павербанки, але, судячи з того, що попит на інші товари зростає швидше, на випадок блекауту наші співгромадяни вже підготувалися.