"Таке відчуття, що тебе пограбували серед білого дня" – "Нова пошта" здивувала вартістю упаковки посилки

Читать на русском
Автор
12970
Упаковка дорога, але неякісна Новина оновлена 26 листопада 2021, 14:37
Упаковка дорога, але неякісна

Українка прийшла на поштове відділення забирати свою посилку, але на неї чекав неприємний сюрприз

Дорогий не товар, а його упаковка в одній з найбільших компаній, що надають послуги експрес-доставки документів, вантажів та посилок. Нещодавно "Телеграф" розповідав, як лобове скло автомобіля у відділенні "Нової пошти" запакували в скриньку, яку одержувач порівняв із труною.

Цього разу про завищену вартість картонної упаковки для пересилання цінного товару у соціальній мережі Facebook написала мешканка Мелітополя Запорізької області Галина Микитинець.

"Упаковка від "Нової пошти" 72 грн! За лист гофрокартону, ні стретч-плівки, ні проблем із прямокутною коробкою! Здається, їм можна все… Дуже прикро! Таке ставлення і просто грабіжницькі розцінки! " – засмучена жінка.

"Телеграфу" Галина Микитинець пояснила, що вона замовила рулон дуже дорогої тканини для виготовлення текстильних виробів. Ціна доставлення була, на її думку, абсолютно реальною – 70 гривень за рулон вагою трохи менше ніж 10 кг. А ось вартість пакування товару поштою (72 грн) її неприємно вразила, адже вона навіть перевищила саме пересилання.

Напевно, хтось подумав, що перевізник для збереження товару запакував його супернадійно, тому й недешево? Насправді рулон нехитро обгорнули гофрокартоном в один шар, злегка скріпивши його скотчем. До одержувача замовлення прийшло у пошкодженій в парі місць упаковці. "Таке відчуття, що тебе пограбували серед білого дня", — каже Галина. На щастя, сам матеріал не був зіпсований.

Дорого – ще не означає, що надійно
Дорого – ще не означає, що надійно

Традиційно, на тему висловилися й інші користувачі соцмережі, згадуючи свої подібні відправлення.

Світлана Ігнатова: "У вас хоч упаковка за розмірами предмета, що відправляється. Бачила пости, коли гілочку упаковували у квадратну величезну коробку, і одержувач платив гроші за пересилання повітря!".

"Ну, це вам ще пощастило дуже, люблять вони у коробку, яка разів у пʼять більше відправлення, кинути пару аркушів паперу метрів до 10-х загальною довжиною. Отримала таку посилку щастя минулого року, ціна виходить тоді взагалі цікава. Тому тепер, якщо що замовляю у нового відправника, прошу, щоб упаковували самі, а не "Нова пошта", — написала Лілія Лорі.

"Я теж за пересилку по НП заплатила 131 грн! Велика коробка була напівпорожня, хоча відправник дуже ретельно запакував посилку плівкою та скотчем! Зараз відправник у багатьох випадках сам дуже ретельно пакує товар для пересилки за свої гроші! За що тоді НП бере такі гроші? ", — дивується Олена Бондаренко."

"Також нещодавно мала такий випадок, у 20-кілограмову скриньку кинули ковдру, там можна було ще дві такі ковдри всунути, пересилання майже 200 грн — кілька днів було в шоку", — згадує Кароліна Чудова.

А Ірина Лукава навіть знайшла у себе в архіві фото, на якому видно, що невеликий пакунок "Нова пошта" поклала у 5-кілограмову коробку.

А решта в посилці – дороге повітря
А решта в посилці – дороге повітря

І в родині Микитинець цей інцидент був не першим. Напередодні, додала Галина, її чоловікові 4-метрові бамбукові палиці з обох боків обмотали таким самим листом гофрокартону, оцінивши це у 92 грн. Щоправда, тоді цей "шедевр" одеської упаковки подружжя забуло сфотографувати.

Коли в пості помітили "Нову пошту", їхній представник вийшов на зв’язок і повідомив Микитинець, що вони вже подали запит у відділення відправника і як тільки отримають коментар — одразу повідомлять їй.

"Нова пошта" пообіцяла розібратися у ситуації
"Нова пошта" пообіцяла розібратися у ситуації

Сама ж Галина наголошує, що в компанії мають зрозуміти – йдеться не про поодинокі проблеми з нераціональною та дорогою упаковкою, а про непродуманий підхід загалом до пересилання товарів споживачами. Тобто, або розцінки мають бути нижчими, або розрахунок здійснюватися за фактичну вагу товару, а не обсяг коробки. Зрозуміло, що складно ще збільшити асортимент коробок для пакування, але тоді, можливо, тару для автоматичних ліній сортування варто зробити більш універсальною?

Раніше "Телеграф" розповідав про те, як за допомогою карток Таро дізнатися свій прогноз до кінця листопада.