Заступник гендиректора "Інтерпайпу": Все можливе виробництво потрібно переносити в Україну

Читать на русском
Автор
Денис Морозов
Денис Морозов. Фото gmk.center

Багато українських компаній релокують свої виробничі потужності

Наразі багато українських компаній розглядають можливість або вже релокують свої виробничі потужності до європейських країн, самі або у кооперації з місцевими виробниками. Однак стратегія української промислової компанії "Інтерпайп" протилежна: "Не в Європу, а, навпаки, в Україну потрібно переносити всі можливі виробничі операції. Ми вважаємо, що потрібно створювати робочі місця в Україні. По можливості, максимально локалізовувати виробництво в Україні", — каже перший заступник генерального директора Денис Морозов в інтерв’ю ГМК-центру.

Зараз трубний ринок Європи на межі історичної переконфігурації. Провідний світовий виробник труб, французька Vallourec, має намір до кінця року закрити усі свої заводи у Євросоюзі, зокрема, у Німеччини через втрату конкурентоздатності. "Це дуже важливий фактор, що вплине на всю конфігурацію європейського ринка. Коли цей гравець остаточно піде з ринку, то, я думаю, це призведе до кардинальних змін на ринку", — очікує Денис Морозов.

Проте "Інтерпайп" не чекає та вже заходить в унікальні нішеві продукти для європейських машинобудівників. Зараз для Європі компанія освоїла більше 100 видів нової продукції і в перспективі ще освоїть більше 200. "Наприклад, новий продукт – осі, не для залізничних вагонів, а для вантажних фур. Це по всіх параметрах унікальна трубна продукція. В процесі її освоєння ми пробували виробляти ці труби, аби вони підходили на 100% під параметри клієнта. Були питання до підбору марки сталі, режиму термообробки, але потроху навчилися. Зараз у нас вже є продукт, з яким ми беремо участь у тендері", — каже Денис Морозов.