Клієнти "Ощадбанку" зіштовхнулися із проблемою в оплаті товарів валютою

Читать на русском
Автор
539
Клієнтам "Ощаду" варто уважніше читати підписані договори Новина оновлена 28 травня 2022, 14:19
Клієнтам "Ощаду" варто уважніше читати підписані договори

Конвертація валют може проводитися протягом кількох банківських днів

Клієнт "Ощадбанку" зіткнувся з незвичайною проблемою при валютному розрахунку за товари в інтернеті. Як виявилося, банк, який готується повернути кредитні ставки, провів оплату не відразу, а тому зняв гроші за актуальним на інший день і, очевидно, вже вищим курсом.

Про це незадоволений користувач повідомив на сайті "Мінфін", де вже отримав відповідь від банківських працівників.

Оперативні та свіжі новини — лише у нашому Telegram

Користувачеві під ніком durisovu вельми не сподобалося обслуговування в "Ощадбанку". На його думку, це абсолютно несправедливо — знімати гроші не в момент їхнього безпосереднього переказу. Через таку ситуацію українець потрапив у неприємну ситуацію, адже його дебетна карта "пішла в мінус".

Слід зазначити, що фахівці "Ощада" не стали зволікати з відповіддю. За їхніми словами, подібні операції є абсолютно законними та, більш того, далеко не новими.

"Валюту конвертується за курсом банку для банківських платіжних карток у день списання, не в день проведення операції", — так звучить офіційна відповідь банку.

Більш багатослівними виявилися інші користувачі сайту, які заявили, що про подібну особливість розрахунку банки навіть вказують у договорах, які з ними укладають клієнти. Тому обурення українця є абсолютно несправедливим — для початку варто почати читати документи, що підписуються з фінансовими установами.

Раніше "Телеграф" розповідав, за якої умови клієнтам Monobank можуть повернути кредитні кошти в повному обсязі, як було до війни.

Також ми пояснювали, чому у "Приваті" здатні на півроку заморозити особисту банківську картку.