Компенсація користувачам "Київстару" залежатиме від часу: коли люди отримають виплату
- Автор
- Дата публікації
- Автор
- 6663
Директор компанії пояснив усю ситуацію
В Україні 12 грудня відбулась кібератака на мобільний оператор "Київстар". Внаслідок чого стався масштабний збій по всій країні. Абонентам планують виплатити певні гроші.
Як каже президент компанії Олександр Комаров в ефірі телемарафону, ця компенсація точно планується. Вона має здійснитись вже після відновлення всієї роботи в компанії.
"Домовимося, що в той день, коли ми будемо готові анонсувати повністю пакет послуг, я прийду і зроблю це вперше із телемарафону. Це буде єдине правдиве джерело. Все інше зараз – це інсинуація. Чому ми зараз не фокусуємося на цьому питанні? Нам потрібно відновити все", – сказав Олександр Комаров.
Обчислення суми нарахування залежатиме від того, скільки часу люди залишатимуться без мобільного зв’язку та інших телекомунікаційних послуг.
"Коли ми відновимося, то зрозуміємо: так, наші споживачі були без зв’язку три дні, чотири, п’ять днів. Від цього залежить рівень компенсації. Що я можу пообіцяти? Ми зробимо все, щоби перекрити не лише фінансові видатки людей, які пов’язані з тим, що вони були без зв’язку. А також все, щоб перекрити їхні моральні видатки. Ми спробуємо зробити максимальні компенсації, щоб люди їх відчули", – запевняє директор компанії.
Нагадаємо, раніше "Телеграф" писав про те, що соціальні виплати виростуть вже наступного року для однієї категорії осіб.