У роботі "Київстару" стався масштабний збій: що відомо
- Автор
- Дата публікації
- Автор
- 21107
![У роботі Kyivstar масштабний збій](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428x240/b/8d/e303f515-e412f4c8566887764d8702200c0b28db.jpg?v=4876_1)
В компанії вже прокоментували інцидент
Вранці 12 грудня у роботі мобільного оператора "Київстар" стався масштабний збій по всій Україні. Абоненти говорять про відсутність мережі, і неможливість здійснювати дзвінки. При спробах зателефонувати до будь-якого абонента, на екрані висвічується "збій виклику".
Про це пише "Телеграф", посилаючись на слова своїх кореспондентів. Інформацію про це підтверджують також користувачі мережі.
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/e/47/0435334f-79c5cd1f142fc39d713901b5f351847e.png?v=3722_1)
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/7/89/072eb0ce-c0484b4a68ae71de4310cbd681ae6897.png?v=4348_1)
При цьому офіційний сайт "Київстару" та додаток мобільного оператора станом на 7:55 недоступні.
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/4/51/89257abd-7c13d86f127fac8316dbfe5c6d5a1514.png?v=4308_1)
Як скористатися національним роумінгом та перемикнутися на мережу інших операторів
1 Вимкнути автовибір мережі:
на Android: Налаштування – Мобільна мережа (або Підключення) – Оператор
на iOS: Параметри – Мобільні дані – Вибір мережі
2 Знайти та вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR або LIFECELL
3 Якщо зареєструватися не вдалося, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу
4 Перевірити можливість вихідного дзвінка, SMS
У соціальних мережах українці від ранку поскаржилися на відсутність зв’язку. Абоненти зазначили, що збій торкнувся Львова, Дніпра, Києва та області, а також відомо про таку ж проблему в інших областях України.
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/5/28/1eb8bc99-cd2adc2c6aa2d2d26138829bab9ef285.png?v=3670_1)
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/3/b2/1db39c87-e750b9eca379ba08111cac74b7303b23.png?v=3670_1)
Що відповіли у "Київстар"
У компанії поспішили прокоментувати інцидент. Причину збою в роботі поки що не пояснили, але зауважили, що фахівці вже займаються цією проблемою.
"На час усунення технічних складнощів, рекомендуємо абонентам користуватись можливостями послуги "національний роумінг", — йдеться у повідомлені.
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/1/7c/da4a5569-666c66252398a2971429abdd1d6fc7c1.png?v=4531_1)
Нагадаємо, раніше "Телеграф" писав про те, що в популярному месенджері Telegram стався масштабний збій. Користувачі поскаржилися на те, що повідомлення не надсилаються та не відкриваються чати.