Зв’язок із банком з мобільного додатку: "ПриватБанк" ввів нову функцію для клієнтів

Читать на русском
Автор
920
Приват24
Приват24

Функція буде особливо корисною там, де не працюють українські мобільні оператори

Клієнти ПриватБанку тепер зможуть зв’язатися зі своєю фінустановою прямо із програми "Приват24" у мобільному телефоні.

Як повідомила прес-служба банку, ця функція є розробкою штатних співробітників ІТ, а бета-версія вже доступна на операційних системах iOS та Android. Дзвінки в банк є безкоштовними і можуть здійснюватися за наявності з’єднання Wi-Fi або мобільного інтернету.

Зазначається, що такий дзвінок є безпечним, оскільки для його здійснення використовується логін та пароль у додатку.

Необхідність такої функції гостро знадобилася через початок російського вторгнення, коли багатьом жителям України довелося виїхати до країн, де відсутній український зв’язок.

Щоб мати змогу здійснювати дзвінки з програми, необхідно оновити його до останньої версії. Потім потрібно перейти в "Профіль клієнта" — "Служба підтримки" — "Дзвінок через Приват24" (або "Дзвінок на підтримку" для Android).

Також наголошується, що поки що сервіс працює в тестовому режимі.

Нагадаємо, раніше "Телеграф" писав, що робити, якщо банк заблокував картковий рахунок. Також ми публікували поради для людей, які намагаються поповнити банківський рахунок, перебуваючи за кордоном.