"КМДА товаришує з реальністю?" Киян обурило рішення влади щодо транспорту під час тривоги

Читать на русском
Автор
4147
Столичний наземний транспорт
Столичний наземний транспорт

Кияни рішення щодо зупинки транспорту під час тривог зовсім не зрозуміли

У Києві наземний громадський транспорт зупинятиметься у безпечному місці під час повітряної тривоги. Відповідне правило тепер поширюватиметься й на приватних перевізників. Кияни рішенням КМДА, м'яко кажучи, незадоволені, тож бурхливо обговорюють його у мережі.

Як повідомили у Київській міській адміністрації, відповідне нововведення, впроваджене Радою оборони міста Києва, діятиме з понеділка, 1 серпня. Крім того, відомо, що на момент зупинки громадського транспорту, пасажири вимушені будуть покинути салон та переміститися у найближче безпечне укриття.

Що стосується метрополітену, то він також не буде здійснювати наземні перевезення під час тривоги, а також закриватиме роботу станцій відкритого типу.

Рішення КМДА стало для киян топтемою для обговорення у мережі. При цьому більшість таким розвитком подій невдоволена. Зокрема, журналіст Дмитро Бунецький на своїй сторінці у "Фейсбуці" саркастично прокоментував столичне нововведення, відзначивши, що в умовах війни безпечного місця в Києві, на жаль, немає.

"В рішенні київської влади, де маршрутки і тролейбуси зупинятимуться "в безпечному місці" під час тривоги, мені цікаво лише одне: як вони дістануться до Австралії, там же океан?", — йдеться в тексті публікації.

Водночас редактор "Європейської правди" Сергій Сидоренко вважає, що хоч якась логіка у рішенні щодо зупинки наземного транспорту під час тривог точно має бути. На своїй сторінці у соцмережі він назвав ситуацію "геніальною.

"Це ж в КМДА навіть якась логіка є. Там певно думали про щось… І все одно додумалися до геніального рішення про те, що натовп на зупинках транспорту стає менш уразливим, ніж у транспорті. От мені цікаво, ці фантастичні люди — вони свою логіку з реальністю свідомо не стикують? Чи там справді є якісь міркування, які нам, посполитим, просто не вдається усвідомити? Бо у реальність жарту про те, що "спонсор рішення — профспілка таксистів" вірити якось не хочеться. Як і у те, що КМДА свідомо хоче підживити паливну кризу, пересадивши усіх на особисті авто і заодно покарати тих, хто користується громадським транспортом", — написав він.

Крім журналістів до обговорення приєдналася й столична активістка Ксенія Семенова, яка жбурнула камінь в город київського мера Віталія Кличко та генерала Жирнова, мовляв, обидва не справляються з керуванням містом в умовах воєнного стану.

Український політолог Юрій Романенко також не залишився осторонь і прокоментував нове рішення Київської міської ради на стороні критиків. За його словами, замість того, аби вирішити певні проблеми у місті, нововведення їх лише збільшить.

"Я думаю, що цим рішенням КМДА вносить додатковий хаос та створить більше проблем. Наприклад, хто повертатиме людям гроші за квитки?…", — написав він.

Крім того, Романенко додав до своєї публікації посилання, на сторінці якому вказано перелік безпечних укриттів міста Києва.

Обмеження руху наземного транспорту під час повітряних тривог у місті блогер та публіцист Сергій Петрик вважає не турботою київської влади про громадян, а звільненням їх від відповідальності за ймовірні негативні наслідки.

"Зупинення під час повітряних тривог наземного транспорту і звільнення його від пасажирів (коли насправді ховатись нема куди) — це не турбота міської влади про безпеку громадян, а зняття з себе відповідальності за теоретично можливі негативні наслідки", — прокоментував свою позицію він.

Раніше "Телеграф" повідомляв, як користувачі мережі бурхливо відреагували на візит німецьких політиків до Києва вперше з дня повномасштабного вторгнення росії, де вони зустрічалися із мером столиці Віталієм Кличком.