"На черзі пенсійний фонд?": рудого з "Іванушек" висміяли за рекламу тонометра

Читать на русском
Автор

Рудий з "Іванушек" більше не рекламує пиво чи інший алкоголь.

Реклама різних товарів — це один із додаткових доходів багатьох знаменитостей. І відомий російський співак Андрій Григор’єв-Аполлонов, соліст популярної групи "Іванушки International", також не став винятком. Проте товари, які він рекламує, стали приводом для жартів у мережі.

Приводом для обговорення рудого з "Іванушек" стали його фото з тонометром, які він опублікував у себе на сторінці в Інстаграм. Користувач Twitter під ніком Камнеіл зазначив, що раніше артист рекламував алкоголь, проте з віком "уподобання" стали іншими.

"Але сумно думати, що даремно нам була молодість дана" — підписав свою посаду якийсь Камнеіл.

У коментарях користувачі соцмережі згадали, що Григор’єву-Аполонову вже понад 50 років, тому така реклама саме йому під вік, і почали активно жартувати на цю тему. Також під постом коментатори пишуть свої варіанти, якою буде наступна реклама артиста.

Раніше "телеграф" писав, що українська поп-група Artik & Asti, нова солістка якої родом із Криму, вирішили виступати в країні-агресорі навіть незважаючи на війну, яку РФ розв’язала проти України.