![Клієнти банку не можуть увійти в систему](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428x240/9/42/14c1f298-5e6151b9cbb1e408a29a5365d3f03429.jpg?v=6747_1)
Сервіс "Приват24" тимчасово не працює, про причини і терміни розповіли в прес-службі
У понеділок, 27 вересня, клієнти інтернет-банкінгу "Приват24" масово скаржаться на те, що не можуть увійти в систему.
Неполадки відбулися як в веб-версії, так і в мобільному додатку.
![Сбой в работе Приват24](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/2/7b/ef17e1fd-f8a00939113a84bffd08b3f88a7377b2.jpg?v=6505_1)
Втім, про можливі проблеми зі входом і авторизацією на сайті компанії попереджали напередодні — за добу до цього збою. А в зв’язку зі скаргами прес-служба банку опублікувала ще одне оголошення про технічний збій: у "ПриватБанку" вибачилися і пообіцяли ліквідувати аварійну ситуацію найближчим часом.
Поки система не працює, в компанії радять здійснювати платежі за допомогою телефону — за номером 3700.
Зауважимо, що "ПриватБанк" на сьогоднішній день продовжує залишатися найбільшим банком України. За даними компанії, її послугами користується 62% українців старше 16 років.
Відзначимо, що минулого разу система не працювала нещодавно — в ніч з 25 на 26 вересня. Тоді здійснювалися технічні роботи, які були заплановані на час з найменшим навантаженням за операціями. Апгрейду піддали також банкомати, термінали, сервіс LiqPay і перекази між картками.