"Г**носервіс за 25 євро": "Укрзалізницю" розкритикували через умови для пасажирів, фото
- Автор
- Дата публікації
- Автор
- 763
![На знімку чітко видно плями, які не вдалося відіпрати з простирадла](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428x240/e/f2/7499f124-488416def63f1007a84017dc9196bf2e.jpg?v=9687_1)
Про поганий сервіс у вітчизняних поїздах українці говорять із завидною регулярністю
Компанія "Укрзалізниця", яка лише недавно оголосила про платне роздрукування електронних квитків, опинилася в епіцентрі чергового скандалу. Цього разу пасажири висловили невдоволення через якість постільної білизни, яку пропонують під час поїздки.
Публікацію з критикою сервісу "УЗ" у Facebook розмістив користувач Wadim Braun.
За словами чоловіка, ще 14 січня він здійснив поїздку у поїзді "Львів-Київ". За надані йому послуги він заплатив 25 євро — трохи більше ніж 800 гривень.
При цьому йому спочатку видали забруднену білизну — всю в плямах і, судячи з вигляду, таку, що вже давно використовується.
![Скандал з білизною Укрзалізниця](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/8/4f/24e3bee9-a04e6852588d9f77bc4c98865dfeb4f8.jpg?v=9112_1)
Чоловік запевняє: він одразу попросив провідницю зробити заміну, але до пошуків справді чистого простирадла довелося змінити не один, а кілька комплектів.
У своєму посту Wadim Braun відзначив Івана Юрика, який раніше очолював керівництво АТ "Укрзалізниця" [пішов у відставку в серпні 2020 року — ред.], побажавши йому та іншим представникам адміністрації компанії мати "таку ж чисту постіль". Сам же сервіс "УЗ" він назвав "г**ном за 25 євро".
Чимало користувачів погодилися з тим, що умови в українських поїздах залишають бажати кращого.
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/2/07/286654a2-5389650a2555d83fe6060767a02cd072.jpg?v=9112_1)
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/1/61/12f97f4a-7faf907d4239dd93bf69cbbb72fa3611.jpg?v=9112_1)
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/5/d6/c63ee63b-4cb2c60011d2f9975391b656647ebd65.jpg?v=9112_1)
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/a/82/cdcc4882-3ba38157f8772574e93408bae70c482a.jpg?v=9112_1)
Не залишилися осторонь і менеджери "УЗ", які запросили у чоловіка час поїздки та номер поїзда, щоб розібратися у ситуації докладніше. Втім, з моменту відповіді представників компанії пройшло вже три доби, але додаткових роз’яснень так і не було.
![Реакция УЗ](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/c/c5/e99c42b7-60952e98b8e8136891a7f2977992fc5c.jpg?v=9592_1)
Нагадаємо, що раніше "Укрзалізниця" викликала в користувачів мережі подив фактом розміщення звичайного вугілля під нижньою полицею пасажирського вагона. Люди просто не мали можливості розмістити власні речі, щоб не забруднити їх.
Також "Телеграф" писав про те, як в одному із потягів на Полтаву помітили лампу, прикріплену до стелі за допомогою медпластира.