Geely випустила новий електрокар з 4 моторами та 1300 к.с (фото)
- Автор
- Дата публікації
- Автор
- 2530
Першу партію авто постачатиме особисто відомий гонщик Ряйкконен
Китайські автовиробники в останні роки завоювали лідерство на світовому ринку. І їхня популярність продовжує зростати щороку.
І це не випадково: сьогодні китайці постачають на ринок якісні, надійні, але дешеві продукти. Вони абсолютно можуть конкурувати з іншими брендами, а деколи — значно їх перевершити. Наприклад, один із найпопулярніших виробників КНР — компанія Geely — офіційно представила електричний ліфтбек Zeekr 001 FR з потужністю в майже 1300 кінських сил, пише Carnewschina.
Погодьтесь, зараз така потужність є лише в спорткарах чи тільки деяких позашляховиках. Але про все по черзі.
Технічні характеристики Geely Zeekr 001 FR
Geely Zeekr 001 FR отримав чотири електромотори — два спереду і два ззаду. Потужність передніх склала 422 кінських сили, задніх — 825 к.с.
Цікаво, що цей електричний ліфтбек може виконувати танковий розворот. Це досягається за допомогою такої кількості потужних електродвигунів та управління кожного колеса окремо.
Машина дійсно вийшла дуже потужною — динаміка розгону з нуля до 100 км/год складає всього 2,37 сек. Максимальна швидкість складає 280 км. Zeekr 001 FR отримав карбон-керамічні гальма. Антикрило, дифузор та спліттер виконані з вуглеволокна.
Максимальні 1282 кінські сили активуються лише в "режимі Ряйкконена", і цей режим існує лише в Zeekr 001 FR. Настроював механізми сам колишній чемпіон "Формули 1" Кімі Ряйкконен.
Варто зазначити, що зараз максимальної потужності немає — її додадуть пізніше. Коли власник авто внесе доплату у 8 тисяч доларів, гоночне оновлення запустять повітрям.
Автомобіль побудований на архітектурі у 80 В. Акумулятор може заряджатися з 10 до 80 відсотків всього за 15 хвилин. Батарея має ємність 100 кВт·год, яка забезпечує запас ходу в 550 км.
А що всередині?
У салоні бачимо панель приладів на екрані 8,8 дюйма, а також мультимедійний екран діагоналлю в 15,4 дюйма. Повідомляється, що операційною системою для інформаційно-розважального дисплея буде Qualcomm Snapdragon 8295.
Вартість машини склала 105 тисяч доларів, і це навіть менше, ніж очікувалось. Першу партію розкупили всього за кілька секунд. Вироблятимуть всього 99 екземплярів на місяць. Першу партію доставлятиме сам гонщик Райкконен.
Раніше "Телеграф" розповідав, що електрокар від Nissan за $13 000 розходиться шаленими тиражами.