З рекордним запасом ходу: чим здивував новий електрокар Lexus з призматичними батареями
- Автор
- Дата публікації
- Автор
- 1698
Це авто ніби з фільмів про майбутнє
У Токіо відбулася виставка Japan Mobility Show, де провідні автовиробники представили свої нові творіння. Серед них і компанія Lexus, відома своїми преміум-авто.
Цьогоріч розробник вирішив презентувати унікальний автомобіль LF-ZC. Його обіцяють поставити на конвеєр уже в 2026 році. Точніше, замість конвеєра буде дещо інше, але про все по черзі.
Чим особливий цей Lexus LF-ZC?
Автомобіль збудований на новій архітектурі зі спеціальною модульною конструкцією. Остання створюється за допомогою гігакастингу, що означає поділ кузова на три окремі частини. Це не нова технологія — її вже використовують, наприклад у Tesla. Вона дозволяє частинам кузова бути структурно незалежними. Це значно спрощує інтеграцію нових, покращених батарей.
При складанні авто не буде конвеєра. Він буде збиратись на спеціальній безпілотній лінії, де самостійно пересуватиметься.
LF-ZC розшифровується як Lexus Future Zero-Emission Catalyst. Це означає, що в авто будуть спеціальні акумулятори призматичної структури. Вони знизять масу авто і нададуть їй унікального на ринку запасу ходу — приблизно удвічі більшого, ніж сучасні електрокари (а це, на секундочку, 500-700 км). Шкода, що компанія не розсекречує жодних інших характеристик електричної трансмісії.
Коефіцієнт лобового опору у Lexus складатиме не більше, ніж 0,2. Колісна база тут як у кросовера -2890 мм. Автомобіль матиме фірмову систему повного приводу Direct4 і може бути керований дистанційно, так як і Lexus RZ. У компанії розповідають, що керування цим авто буде настільки плавним та динамічним, що електрокар і водій стануть одним цілим.
А що у салоні?
У салоні авто ви знайдете футуристичне кермо як із фільмів про майбутнє — у формі штурвала. На спеціальній цифровій панелі буде кнопка керування трансмісією, а справа — екран мультимедійної системи.
Пасажир також матиме свій екран з розважальними функціями. Цікаво, що для керування екранами компанія створить власну операційну систему Arene, яка буде керуватись голосом і зможе самонавчатись за допомогою нейромереж.
Раніше "Телеграф" повідомляв, що китайці створили унікальний електричний мінівен, який заряджається на 500 км ходу за 12 хвилин.