Наталія Тютюненко — автор порталу Телеграф
Журналістка
У журналістиці з 1998 року. З 2022 року - журналістка "Телеграфу". Писала для видань "РБК-Україна", MC.today, Mediasat.
-
Суспільство
Співробітники зоопарку змогли зберегти близько 300 тварин і птахів, деякі з яких дуже рідкісні
- Дата публікації
-
Суспільство
Крута ідея для бізнесу в регіонах — книжковий? Про те, який сенс і вартість відкриття книжкового магазину у маленькому місті під час війни, "Бізнес Телеграф" поговорив із власницями нової книгарні у Броварах "Культура читання" Анастасією Білоус та Дар'єю Корнійко
- Дата публікації
-
Суспільство
Співзасновник франчайзингової агенції Franch Роман Кирилович розповів "Телеграфу" про клієнтів, які хочуть потрапити на обкладинку Forbes, та про бренди, якими може пишатись Україна
- Дата публікації
-
Суспільство
Будь-які успішні бізнеси починались з ідеї. Засновники бренду SheMax Сергій і Тетяна Шелест знайшли свою ідею для бізнесу в пилу, в прямому сенсі. Підприємці розробили власну модель очищувачів повітря від пилу для майстрів манікюру. Інвестували у розробку, патенти, наукове дослідження користі гаджету і за кілька років захопили Європу. Чому компанія свого часу відмовилась продавати свої пилові шафки в Україні, як просувалась на Заході, навіщо вперто будує новий завод на рідній землі, не релокуючись у більш безпечну Європу, як багато інших компаній? Про це "Телеграфу"розповіла співвласниця SheMax Тетяна Шелест.
- Дата публікації
-
Суспільство
Говорити про коноплю в суспільстві якось незручно — асоціації можуть бути специфічні. Однак сьогодні з рослини з поганою репутацією в Україні виготовляють взуття та одяг, біопаливо, бьюті-продукти й навіть будинки. Все цілком легально і навіть у тренді — екологічно
- Дата публікації
-
Суспільство
"Телеграф" продовжує писати про український бізнес за кордоном. Тим більше, що війна ці кордони практично стерла, і вітчизняні підприємці впевнено виходять на ринки Польщі та інших країн Європи. На цей раз говоримо про туризм.
- Дата публікації
-
War Telegraf
Відстороненість, безсоння, нічні жахи, інколи — агресивна реакція… Стосунки із близькими вицвіли, позбулися фарб. Повернувшись додому з передової, найстійкіша людина може переживати екзистенційну кризу: на фронті все було зрозуміло, ось — товариші, он — ворог. А тепер? Особливо, коли військовий стикається із несправедливістю, неповагою тощо. Ми не можемо відчути на 100%, що відбувається в душах наших близьких, які повертаються з фронту. Але ми повинні вчитися їх розуміти, адже головне, що ми будемо відбудовувати після Перемоги — не інфраструктуру чи будинки, з цим ми впораємось, — а людей.
- Дата публікації
-
Суспільство
Війна виштовхнула за межі України не лише мільйони жінок та дітей, а й бізнес. Ті, хто колись і не мріяв вийти на європейський ринок, сьогодні знаходять клієнтів по всьому світу, відкривають офіси, представництва, нові бізнеси у Європі. Найчастіше – у Польщі. Як працюється за кордоном українському бізнесу і яких помилок не варто робити, #БізнесТелеграфу розповів засновник і голова правління польської компанії з українським корінням Ukrainian Legal Consulting Company Олександр Олесневич. Ця компанія допомагає українським підприємцям виходити на ринки Польщі та Великої Британії.
- Дата публікації
-
Суспільство
Коли почалася війна, ми всі згуртувались та підтримали один одного. Тоді ми побачили бізнес з іншого боку — він став людянішим. Про те, що сталося з нами рік тому, "Телеграф" поговорив із ресторатором Ольгою Помозовою, яка у найскладніші місяці залишалася у Києві. Свою кав'ярню підприємець зробила укриттям для сусідів та волонтерським хабом.
- Дата публікації