"Так нічого і не зрозуміла": невістка Кернеса звинувачує у бойкоті Yaro всіх, але не себе

Читати російською
Автор

У мережі розпочався флешмоб на підтримку підприємниці від шанувальників бренду, але й противників більш ніж вистачає.

Юлія Привалова, навколо якої спалахнув скандал через публікацію на тлі Кремля, вважає, що причина в невдалому жарті та політиці.

Про це написала у Facebook журналістка Ольга Худецька.

Вона зробила скріншот кількох публікацій у сторіс Інстаграма Привалової. На них — репости з каналів та груп, які засуджують відмову від товарів її марки "YARO", Сергія Стерненка та сайт "Rozetka", і заявляють, що "Україна це країна, в якій не можна продавати тістечка, якщо не любиш Бандеру". Також на скріншоті видно фразу Юлії з оцінкою свого почуття гумору.

У коментарях під постом журналістки, Приваловій порадили пожартувати на Червоній площі про президента РФ Володимира Путіна, щоб дізнатися про жорсткі заходи у стилі СРСР.

Screenshot
Screenshot

У сторіс від 26 жовтня Привалова репостить флешмоб, який розпочався на підтримку бренду, після відмови магазинів співпрацювати з ними після скандалу.

Screenshot

Нагадаємо, скандал спалахнув після фото Привалової з чоловіком Данилом, який є сином покійного мера Харкова Геннадія Кернеса, на тлі московського Кремля, яке вона доповнила анекдотом "про бандерівців".

Скріншот із Instagram Юлії Привалової /Screenshot

Раніше "Телеграф" писав, що пост вона видалила, опублікувавши нове фото українського прапора з вибаченнями. Початковий "жарт" викликав масову негативну реакцію — товари марки "YARO" зі своїх віртуальних та фізичних прилавків прибрали такі великі продавці як Розетка, Сільпо, Епіцентр.