Новий канал "Слуги народу" звинуватили у цензурі: назріває гучний скандал

Читать на русском
Автор
1536
Телевізійний 4 канал звинуватили у цензурі Новина оновлена 26 січня 2022, 18:44
Телевізійний 4 канал звинуватили у цензурі

На 4 каналі не випускають "неприємні" для президента сюжети

Прагнення нинішньої української влади зміцнити свої позиції у медіапросторі країни, у тому числі шляхом придбання каналів та створення лояльного медіахолдингу на базі державних телеканалів, продовжує обростати скандалами. Так, нещодавно придбаний нардепом від "Слуги народу" Олексієм Ковальовим телевізійний 4 канал звинуватили у цензурі.

Про це в середу, 26 січня, заявила журналістка Соломія Луковецька, яка працює на 4 каналі.

У своєму повідомленні на сторінці у соцмережі Facebook журналістка розповіла, що 25 листопада о 22:00 на 4 каналі мав вийти в ефір новий випуск програми "Засланці" про національні авіалінії, тобто УНА, які планує запустити Володимир Зеленський.

"Але в ефір він так і не потрапив! Чому? А тому, що ЦЕНЗУРА. Тому що 4 канал викупив депутат із СЛУГИ НАРОДУ ОЛЕКСІЙ КОВАЛЬОВ, точніше йому батьки подарували", — пише Луковецька.

Вона зазначає, що у новому випуску програми журналісти розбиралися, що не так з цією компанією, і чому це обійдеться платникам податків у копієчку: "Ну, подумаєш, за наші з вами гроші президент вирішив втілити власну мрію та створити авіакомпанію".

У коментарі "Телеграфу" Луковецька зазначила, що не має наміру більше співпрацювати з телеканалом, який порушив умови трудового контракту.

"Оскільки це цензура, то наші долі з 4 каналом розійдуться", — сказала журналістка.

Варто зазначити, що це не перший випадок, коли на "позеленілому" 4 каналі не виходять безсторонні для шостого президента та його команди матеріали.

Так, журналістку "Телеграфа" Юлію Забєліну ще перед Новим роком запросили взяти участь у зйомці сюжету в одній із програм 4 каналу. Її просили прокоментувати ситуацію зі створенням умовного медіахолдингу для влади, про який "Телеграф" першим написав.

Однак сюжет спочатку тривалий час не виходив в ефір, а коли вийшов у 20-х числах січня вже цього року, то з’ясувалося, що з нього вирізали коментар, у якому наша кореспондентка докладно пояснила все те, що писала у своїх текстах: з прізвищами, хто курує, навіщо та які канали потрібні.

Формальною причиною виключення її коментаря із сюжету назвали рішення редакторів "через хронометраж".

"Ну… знаємо ми таку відмовку ))) хоча, сюжет все ж таки вийшов, як і програма Берези виходить на 4 каналі. Поки що. Так що нікого не звинувачую, але як то неприємно, чи знаєте", — зазначила наша журналістка.

Раніше "Телеграф" уже писав про те, що команда Володимира Зеленського вирішила створити медіахолдинг, який висвітлюватиме діяльність "слуг народу". Причому більшою мірою за наші з вами кошти, оскільки в цей медіахолдинг увійдуть серед інших парламентський телеканал "Рада" та нещодавно створений державний телеканал "Дом".