Держпідприємство витратить мільйони на мультик про себе та піар: подробиці скандального тендеру
- Автор
- Дата публікації
- Автор
- 844
За півроку держпідприємство витратить на піар 5 мільйонів гривень
В останній день червня, 30 числа, ДП "Ліси України" уклало договір з ТОВ "Мейнстрім" на 5 млн 7500 гривень про послуги піару для державного підприємства.
Про це "Телеграф" дізнався із повідомлення на сайті державних закупівель Prozorro, на якому сам конкурс оголосили ще 12 травня.
Треба сказати, що тендер вийшов досить скандальним, і річ не лише в тому, що державному лісозаготівельному підприємству терміново знадобився піар у ЗМІ. Вже на стадії конкурсу до ДП "Ліси України" виникли питання.
Так, спочатку один із потенційних учасників тендеру — ТОВ "Віпмедіа" — поскаржився на нібито дискримінацію, прописану в умовах майбутніх учасників тендеру. Так, учасники повинні були подати річний звіт у якому довести, що їхній дохід за 2022 рік склав не менше 5 млн грн.
Виявила порушення та Державна аудиторська служба України, на думку якої, тендерну документацію складено з порушеннями законодавства. Але це не завадило провести тендер лише з одним учасником, який і став переможцем.
Про переможця — ТОВ "Мейнстрім" — відомо небагато. Створена ще 2004 року фірма належить двом бізнесменам – Євгену Гашкову (67% статутного капіталу компанії) та Володимиру Громову (33%).
Маючи дохід у 2022 році у 17,14 млн грн, вона цілком відповідає вимогам ДП "Ліси України" і раніше вже працювала на піар держкомпаній. Так, у 2020 році "Мейнстрім" отримав від "Укргазвидобування" 8 млн 944 тис. грн на піар, і ще 561 тисячу 2021-го.
Що ж до договору з ДП "Ліси України", то в рамках нього "Мейнстрім" зобов’язаний до 31 грудня 2023 року:
- вести моніторинг близько 500 ЗМІ щодо згадування в них ДП "Ліси України" та давати щотижневий аналітичний звіт;
- давати компанії рекомендації щодо того, як проводити інформаційну політику, у тому числі писати та розміщувати рекламні матеріали;
- виготовити 21 відеоролик тривалістю до 10 хвилин;
- створити анімаційний мультфільм тривалістю до однієї хвилини;
- вести фотозйомки заходів компанії, щоправда не частіше 1 на тиждень та виготовляти промо-матеріали.
За всі ці послуги ДП "Ліси України" платитиме, наприклад:
- за місяць моніторингу ЗМІ – 198 тисяч гривень;
- за поради щодо формування інформаційної політики та розміщення піар-матеріалів – 222 тисячі гривень на місяць;
- за виготовлення 21 рекламного ролика – 1 млн 492 тисяч гривень;
- створити анімаційний мультфільм за 588 500 гривень;
- вести фотозйомку за 108 тисяч гривень;
- за дизайн промоматеріалів – 299 тисяч гривень до кінця року.
Цікаво, що договір на 5 мільйонів гривень на піар підписано не директором підприємства в особі Юрія Болоховця, а виконавчого директора ДП "Ліси України" Ігоря Ліцура, який своїм підписом і затвердив досить сумнівні в умовах війни витрати ДП.
Зазначимо, що інформаційний простір постійно трясуть більш ніж дивні тендери. Наприклад, у Києві на покупку конструкторів для ігор дітей у бомбосховищі хотіли витратити 900 тисяч гривень, а у Дніпрі хотіли піарити бюджетні лікарні на 20 млн грн.