Вкрали чи втратили телефон? Ось що потрібно робити у цій ситуації
- Автор
- Дата публікації
- Автор
- 1369
Цей порядок дій слід запам’ятати
Важко уявити своє життя без смартфона. Це не лише засіб спілкування, а й сховище великої кількості різноманітних важливих даних. Ми здійснюємо покупки в інтернеті, розплачуємося за його допомогою, до телефону підв’язані різні облікові записи. Тому навіть якщо смартфон старий і повільно працює, прикро, якщо він буде вкрадено або втрачено.
У цьому випадку потрібно захистити свої акаунти та рахунки. Як це правильно зробити, повідомляє Держспецзв’язок.
Що потрібно зробити у разі викрадення або втрати смартфона
Заблокуйте SIM-картку. Зробити це можна, зателефонувавши до оператора.
Київстар : можна надати інформацію оператору за номерами 466 усередині мережі Київстар або 0800-300-466 з інших номерів.
Vodafone : необхідно подати заявку, зателефонувавши за номером 222 (безкоштовно з номера Vodafone Україна) або 0800400222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні).
lifecell: можна зателефонувати до інформаційно-консультаційного центру за номером 5433 (безкоштовно з будь-якого номера lifecell) або 0800 20 5433 (безкоштовно зі стаціонарних номерів). Або скористатися системою самообслуговування "Мій lifecell" або звернутися до центру обслуговування абонентів.
Зазвичай оператори просять надати додаткову інформацію, наприклад PUK-код або номери, на які ви найчастіше дзвонили. Найкраще мати цю інформацію під рукою.
Змініть паролі до всіх своїх облікових записів (Google, соцмережі, онлайн-банкінг, "Дія") через інший пристрій.
Заблокуйте банківські картки, на яких є гроші та встановлені кредитні ліміти, щоб зловмисники не змогли скористатися вашими фінансами. Для цього зверніться на гарячу лінію вашого банку, у відділення або скористайтесь інтернет-банкінгом.
Зверніться до поліції. Фахівці радять звернутися до правоохоронців у разі викрадення телефону та написати відповідну заяву.
Попередьте друзів та рідних про втрату телефону. Це допоможе перестрахуватися, якщо зловмисники почнуть просити гроші.
Превентивні заходи, які допоможуть у разі крадіжки або втрати телефону:
- знайдіть PUK-код від SIM-картки;
- запишіть у надійному місці IMEI телефону;
- в обліковому записі встановіть резервний номер телефону для відновлення;
- не забувайте робити резервні копії всіх важливих даних;
- прив’яжіть номер телефону до паспорта;
- зберігайте номери важливих контактів не лише у телефонній книзі.
Раніше ми розповідали про ознаки того, що телефон прослуховують. Також "Телеграф" писав, чому не можна заряджати телефон у публічних місцях.