Кохай, надихай, мрій, дій, підтримуй: українська художниця створила унікальний арт-перформанс в столичному ТРЦ (фото)
- Автор
- Дата публікації
- Автор
- 532
Майстриня створила ексклюзивну картину, яка прикрасила фасад торгового центру
У четвер, 3 серпня, в стінах торгово-розважального центру Gulliver у Києві відбувся справжній арт-перформанс від відомої української художниці Соні Морозюк. Майстриня наживо розмалювалювала колони і інсталяцію I Love Kyiv.
Захід відбувся в рамках спільної колаборації ТРЦ і мисткині, мета якої нагадати про потрібні сьогодні сенси.
"Моя творчість – про сенси: актуальні, потрібні, ті, що на часі. І хочеться це транслювати максимальними можливостями. Разом з ТРЦ Gulliver ми створюємо і транслюємо важливі сенси разом: на найбільших екранах Європи та всередині комплексу. Кохай, створюй, надихай, мрій, дій, обіймай, підтримуй. Наповнюй своє життя сенсами – ось наш головний меседж. І ми будемо неймовірно щасливі, якщо ви транслюватиме цей посил в унісон з нами – вашими фото чи відео у соціальних мережах", – розповідає Соня Морозюк.
Кожен відвідувач мав можливість не лише побачити, як створюється мистецтво у реальному часі, але особисто доєднатися. Всі разом – Соня Морозюк, відвідувачі комплексу і гості перформансу – створили особливу картину, наповнену особливими сенсами, яка прикрасить стіни ТРЦ Gulliver.
"Прямо зараз ТРЦ Gulliver створює сенси в межах комерційної нерухомості. У свою чергу, Соню Морозюк називають художницею сенсів – за сучасне бачення та актуальні меседжі. Таким чином, у нас стався сенсовний "арт-метч". Ми запрошуємо вас наповнити життя коханням, мріями, обіймами, вірою та підтримкою!", – розповідає директорка з маркетингу ТРЦ Gulliver Катерина Жураківська.
В рамках колаборації Соня Морозюк створила ексклюзивну картину, яка прикрасила фасадні екрани ТРЦ та в стилістиці якої оформлені вітрина комплексу, що виходить на вул. Еспланадну, вхідні роторні двері, колони та панорамні ліфти.
А на 2-му поверсі до 13 серпня проходить виставка робіт художниці під назвою "Сенси by Соня Морозюк". Вхід на виставку вільний.
Саундтреком кампанії стала композиція співачки TAYANNA "Хлопче". Творчим партнером проєкту виступає магазин канцелярських товарів Akvarel.
Як писав "Телеграф" раніше, у Києві тривають тендерні скандали із закупівлями. Так, під прикриттям облаштування укриттів чиновники райдержадміністрацій купували "золоті" барабани, овочерізки і виділяли бюджетні кошти на ремонт дитячого табору відпочинку за сотні кілометрів від столиці.
Крім того, в соцмережах тривають гарячі дискусії про доцільність ремонту доріг у Києві, а частину користувачів і деяких політиків обурює перекладання бруківки у центрі Києва.