Чи потрібно платити за розбитий товар у магазині: українцям дали чітку відповідь

Читать на русском
Автор
145552
За розбитий товар у магазині відповідає не покупець
За розбитий товар у магазині відповідає не покупець. Фото Ілюстративне фото

Українці мають знати свої права

Якщо покупець випадково пошкодив чи розбив товар у магазині, він не зобов’язаний за нього платити. Адміністрація магазину немає права змушувати його придбати пошкоджений товар.

Про це розповіли у Головному управлінні Держпродспоживслужби у місті Києві. Якщо ситуацію не вдається вирішити мирно, слід викликати поліцію.

Іноді поспіхом покупець може випадково зачепити пляшку алкоголю, пакет з крупою, коробку цукерок та інші продукти. І навіть якщо скляна ємність розбилася, а пакети розірвалися — це не привід платити за зіпсований товар. Продавець чи адміністратор можуть наполягати на тому, що необхідно купити пошкоджену продукцію, але це порушує ст.17 Закону України „Про захист прав споживачів”.

"Ніхто не може змусити покупця купувати непотрібний чи неякісний товар. За весь товар у магазині – за його цілісність та товарний вигляд – несуть відповідальність працівники магазину. Отже, вони відповідають за нього, доки хтось не купить його – не сплатить вартість на касі. Про це говорить та сама стаття 17", — зазначили у Держспоживслужбі.

Щоб довести, що товар пошкоджено не спеціально, потрібно попросити адміністрацію магазину переглянути записи з камер відеоспостереження. Якщо навіть після цього покупця змушують платити, потрібно викликати на місце події поліцію.

Раніше "Телеграф" розповідав про те, що шахраї відбирають в українців соціальні виплати. У МВС розкрили деталі афери.