В Україні помітили ексклюзивні спорткари з обкладинки американського журналу (фото)

Читать на русском
Автор
706
RENNtech 500SL 6.0 "SLammer"
RENNtech 500SL 6.0 "SLammer". Фото https://bringatrailer.com/

У Львові помітили цілий автовоз з ексклюзивними авто

Українці здавна любили цікаві автомобілі. А коли є не лише багато грошей, але й смак, то результат завжди чудовий.

Зокрема, вчора у Львові помітили автовоз з унікальними колекційними автомобілями. Фото публікують на інстаграм-сторінці supercars_ua.

RENNtech 500SL 6.0 "SLammer": американська перлина

RENNtech 500SL 6.0 "SLammer"

Серед цих унікальних транспортних засобів — RENNtech 500SL 6.0 "SLammer", що є американською відповіддю AMG 6.0 Hammer. Тираж цієї моделі залишається таємницею, однак саме цей екземпляр став першим у виробництві RENNtech 500 SL 6.0. Ця автівка увіковічена на обкладинці автомобільного журналу Automobile Magazine у липні 1991 року.

CL70 AMG: розкіш та потужність

CL70 AMG.

Ще один ексклюзивний автомобіль, який був помічений на українських дорогах, — CL70 AMG. Цей сріблястий монстр працює на 7.0-літровому об'ємі двигуна та має лише 18 екземплярів у світі. Ця модель створена спеціально для вибагливих клієнтів компанії Mercedes. Цікаво, що в Україні є уже два з них. Крім цих ексклюзивних спорткарів, на автовозі також перевозились BMW M5 E39 та дивовижний коричневий S-Class Lorinser з кузовом W140.

CL70 AMG

Що відомо про BMW M5 E39

BMW M5 E39 — це легендарний спортивний седан, який вироблявся компанією BMW у 1998-2003 роках. Ця модель вражає своєю потужністю, розкішшю та динамікою. Вона оснащена 4.9-літровим V8 двигуном, який генерує близько 400 кінських сил.

S-Class Lorinser на базі кузова W140 — це вишуканий тюнінгований варіант автомобіля Mercedes-Benz S-Class покоління W140, який побачив світ у 1990-х роках. Компанія Lorinser відома своїми тюнінгованими проєктами, що поєднують розкіш і спортивність.

S-Class Lorinser

У випадку з S-Class W140 від Lorinser, автомобіль отримав ряд зовнішніх та внутрішніх модифікацій, які підкреслили його елегантний дизайн та підвищили продуктивність. Зміни торкнулися спеціальних аеродинамічних додатків, нових дисків, двигуна, підвіски тощо.

Раніше "Телеграф" повідомляв, які седани не вимагають особливих витрат на обслуговування.