ПриватБанк почав блокувати рахунки деяких українців: в уряді розповіли, що робити
- Автор
- Дата публікації
- Автор
Для тих, кому банк погрожує блокуванням рахунків, відкрили декілька каналів для скарг
Українські внутрішні переселенці, яким нещодавно повідомили про необхідність знову подавати заяву на державну допомогу, яка так і не надійшла, стикнулись з іще однією проблемою. Людям, які виїхали з тимчасово окупованих територій (ТОТ) Донецької та Луганської областей, почали блокувати рахунки у державному "ПриватБанку".
Скарги на це стали надходити до Міністерства з питань тимчасово окупованих територій України. Як повідомили у прес-службі Мінреінтеграції, банк почав вимагати від таких клієнтів актуалізацію персональних даних. Зокрема, додаток "Приват24" і офіційний сайт фінустанови пропонує оновити інформацію стосовно адреси проживання і додати документ, що підтверджує місце проживання. Також у клієнтів можуть вимагати копії документів, зокрема, довідки про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб (навіть якщо такі дані вже надавалися банку або клієнт не має статусу ВПО). В окремих випадках від клієнтів банк вимагає прибути до відділення. В інакшому разі погрожують блокуванням рахунку протягом серпня.
Очільниця Мінреінтеграції Ірина Верещук назвала такі блокування неприпустимими. Міністерство також звернулось до НБУ з проханням розібратися в ситуації, що склалася в державному банку АТ КБ "ПриватБанк" та вжити заходів реагування. Окрім того, міністерство попросили безпосередньо "ПриватБанк" припинити збирати такі дані під загрозою блокування рахунків тих клієнтів, які зареєстровані на ТОТ, зокрема в Донецькій та Луганській областях.
Окремо громадян, які отримали від "ПриватБанку" таку вимогу створили декілька каналів для звернень. Якщо вам надійшло таке повідомлення, вам необхідно звернутися:
- на цілодобову гарячу лінію Мінреінтеграції з кризових питань за номером 1548, а також +38 (096) 078 84 33 – для осіб, які знаходяться на ТОТ (через WhatsApp, Telegram, Viber);
- до громадської організації "Донбас СОС".
Консультації надаються через:
- телефонну "гарячу лінію" 0800 309 110;
- додаток Viber +380935006918;
- електронну пошту: dsos.help@gmail.com;
Консультації надаються по буднях з 9:00 до 21:00, в суботу з 9:00 до 18:00.
Як повідомляв "Телеграф", через великий наплив переселенців у трьох областях України ціни оренду житла зросли щонайменше утричі.