Сама система працює, але видає помилку
У сервісі Приватбанку "Приват24" знову стався масштабний збій. Цього разу українці скаржаться, що вони не можуть скористатися переказами платежів.
Про це повідомляють у мережі. Примітно, що сама система працює, проте платежі "Приват24" не проводить, а натомість видає помилку.
Причини невідомі. У пресслужбі банку поки що ніяк не прокоментували ситуацію.
Оновлено: станом на 14.30 Приват24 відновив проведення клієнтських платежів. Технічний збій усунули.
Нагадаємо, що минулого місяця у ПриватБанку вже траплявся масштабний збій. Тоді користувачі скаржилися, що не можуть скористатися мобільним інтернет-банкінгом. При спробі зайти в програму з’являлося повідомлення про помилку і користувачів просили повторити спробу пізніше. У деяких виходило зайти в "Приват24", але основна сторінка з інформацією про рахунки не провантажувалася. Збій стосувався лише мобільної версії "Приват24", оскільки у браузері можна було зайти до особистого кабінету без проблем. Невдовзі помилки виправили.
Раніше "Телеграф" розповідав про те, що наприкінці літа масштабний збій стався у популярному месенджері Telegram. Користувачі не могли скористатися програмою як з телефону, так і з комп’ютера.