Нема зв'язку та інтернету: абоненти "Київстару" знову масово повідомляють про збій

Читать на русском
Автор

Найбільше повідомлень про проблеми зв'язку — із західних та північних регіонів країни

У середу, 20 грудня, в окремих регіонах України почалися нові перебої у роботі мобільного оператора "Київстар". Після попереднього масштабного збою сервіси ще не встигли відновити на всі сто відсотків, тож не дивно, що численні скарги користувачі послуг цієї компанії лишають у коментарях на офіційній сторінці у Facebook.

Про проблеми із мережею повідомляє "Телеграф". Підтверджується факт наявності проблем у здійсненні дзвінків чи користуванні мобільним інтернетом і підвищенням відповідних запитів у інтернеті.

Зокрема, користувачі майже з усієї країни активно цікавляться, чому відсутня мережа "Київстару" і що зі зв'язком наразі. Найбільш активними є абоненти із західних областей, однак їх активно "наздоганяють" й інші українці.

Користувачі "Київстару" пишуть, що ще ввечері та вночі мережа працювала нормально, хоча зрідка і спостерігалися окремі проблеми. Однак, починаючи із шостої ранку, абоненти не здатні здійснювати дзвінки, надсилати смс чи перевіряти рахунок. Також не працює домашній інтернет та мобільний додаток. Люди порівнюють цей збій із першим, повномасштабним, за який на себе взяли відповідальність російські хакери.

Слід зазначити, що востаннє представники "Київстару" публікували інформацію на Facebook майже о 14:00 19 грудня. У компанії звітували про відновлення роботи додатку "Мій Київстар". Про нинішню ж ситуацію поки невідомо, чекаємо даних.

Слід зазначити, що попередня атака на "Київстар" була частково зумовлена роботою зсередини мережі. Голова наглядової ради в Octava Capital Олександр Кардаков уже заявив, які висновки варто зробити із цього кейсу.

"Телеграф" також писав, коли абоненти мережі можуть очікувати на компенсацію за проблеми із послугами.