Залишитесь без субсидії: українцям нагадали про популярну помилку під час подання заяви

Читать на русском
Автор
1460
Як правильно подавати документи на отримання субсидії
Як правильно подавати документи на отримання субсидії. Фото Колаж "Телеграфу"

Українцям нагадали про важливий момент при поданні документів на отримання субсидії

В Україні подати заяву на отримання субсидії можна кількома способами. При цьому кожен із них вимагає особливої уваги з боку потенційного отримувача виплати.

У Пенсійному фонді нагадали про популярну помилку, якої припускаються українці при пересиланні пакета документів поштою.

За даними відомства, до розгляду приймаються всі отримані документи, однак у деяких випадках на них відсутній підпис людини, яка хоче оформити виплату.

У ПФУ наголосили, що такі документи не розглядатимуться.

Як виправити помилку?

Пенсійний фонд дає виправлення 30 днів із дня подання заяви. Про допущену помилку громадян повідомляють будь-яким зручним способом: за допомогою дзвінка, смс, пошти чи електронної пошти, а також через "Дію".

Щоб оформити виплату, протягом 30 календарних днів претендент на субсидію має прибути до відповідальних органів та підписати відправлені раніше документи. Також можна надіслати нові документи, але вже з підписом.

Вказаний термін може бути продовжений, але з поважних причин. Наприклад, через хворобу заявника.

Раніше "Телеграф" повідомляв, що частина переселенців може залишитись без субсидії.