"Ів Роше" пропонує росіянкам виправляти неросійські обличчя - соцмережі
- Автор
- Дата публікації
- Автор
- 7270
Опублікована інформація про російську філію "Ів Роше" одразу нагадала людям практику вимірювати череп
Французька косметологічна компанія Yves Rocher France (Ів Роше) досі не вийшла з росії. Нині у соцмережах здіймається галас довкола доволі неординарної акції — у мережі поширили скриншоти, де йдеться, що її начебто збиралися провести російський Інститут пластичної хірургії та косметології спільно з російською філією "Ів Роше".
Як повідомляє зокрема інфоексперт Дмитро Золотухін: "Компанія Yves Rocher France пропонує підкреслити "російську красу" і згладити "неросійську антропометрію". Він дає посилання на архівну сторінку сайту російського Інституту пластичної хірургії та косметології, який вирішив провести резонансну акцію. Спільно з "Ів Роше" вони пропонують жінкам обрати таку косметику, аби риси обличчя були максимально "російськими".
Як йдеться у тексті, спеціалісти відібрали тисячі даних про зовнішність російських жінок. За словами Інституту, такий підхід дозволив визначити чіткі особливості "краси" росіянок і підібрати їм косметичні засоби. У повідомленні зазначається, що росіянки змішують свої гени з іншими національностями, підкреслюючи це словом "марнотратно":
"Російський фенотип — відображення чистоти російської культури, особливий і яскравий приклад для тих, хто давно втратив свою первозданність та винятковість, марнотратно змішуючи свої гени з генами інших народів", — йдеться у повідомленні.
Таким чином, компанія розробила лінію косметики та інформаційні листівки, які розвішуватимуть у косметичних салонах чи магазинах. Там росіянки зможуть переконатися, чи сходяться їхні риси обличчя із антропометричними даними "російських красунь":
"Десятки тисяч наших клієнток зможуть не тільки підібрати необхідну косметику та засоби догляду за шкірою та волоссям, але й переконатися у відповідності своїх метричних даних ідеалам російських красунь. Для цього у всіх торгових точках будуть розміщені таблиці та шаблони з антропометричними ідеалами, що відповідають чистому фенотипу російської жінки", — пише Інститут.
З якихось причин публікацію зняли із сайту. Однак користувачі Інтернету "відкопали її". До прикладу, сторінка "ІнфоВійська України" опублікувала цю інформацію у себе. Зазначимо, що українська філія компанії "Ів Роше Україна" щоразу наголошує, що не має стосунку до російської "сестри". Ось до прикладу, одна з їхніх відповідей на регулярні претензії щодо роботи в рф.
В українській філії називають поширювану інформацію неправдивою, скриншоти — фотомонтажем, а текст на них повністю вигаданим. Компанія опублікувала на своїй сторінці у Facebook офіційну позицію:
"Останніми днями в соціальних мережах поширюється фотомонтаж та неправдиві звинувачення щодо бренду Yves Rocher. Ми шоковані тим, що ім’я нашого Бренда використане для просування неправдивої інформації, яка повністю суперечить нашим цінностям. Листівка, що поширюється в певних дописах, була створена штучно, як і нібито стандарти краси або повідомлення про будь-яку комерційну діяльність в магазинах, що пов’язана з цією темою. Текст був повністю вигаданий. Ми рішуче засуджуємо кампанію неправдивої інформації, об’єктом якої ми стали, та продовжуємо працювати щоденно задля підтримки природної краси кожної жінки." — йдеться у дописі.
Нагадаємо, також що американська корпорація Procter&Gamble досі не вийшла з росії та потрапила до переліку міжнародних спонсорів війни. Також в росії досі перебуває власник OLX, який навіть допомагає набирати військових до армії рф. Йдеться про нідерландський конгломерат Prosus, контрольним пакетом якого володіє холдинг Naspers.
Додамо, що серед компаній, які лишаються в рф, можна також згадати Nestle та Метро. А ось компанія "Ашан" взагалі потрапила у скандал, оскільки постачала в армію рф гуманітарку.